Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keeyzie schreef:Navi gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst hij is gaaf!!! Ga je die ook starten in de endurance??
Sjolvir schreef:Die vliegendekens zijn heerlijk volgens mijn paardjes, die van jou vond het blijkbaar ook Jorinda.
Diandra, babypluis gaat eraf!! ahhh!
Denise, je Goos topic had ik gezien, hij is echt leuk!
Lemanthia, was het leuk in Ermelo (stomme vraag als ik die foto's zie, volgens mij was het heel leuk!)
Sjollie ook ge-ermelood, samen met haar vriend en nog veel meer gekkigheid.
[RIJ-ITP] Stang en trens in het bos? En weg je pensioen?
Keeyzie, gefeliciteerd, maar ehh, wel met springen even je dressuur beugels iets in kortenen niet op je tenen gaan staan.
Teugels stukje korter en handjes naar voren, hi.
Klinkt alsof je hele leuke dag hebt gehad.
Navy schreef:keeyzie schreef:Navi gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst hij is gaaf!!! Ga je die ook starten in de endurance??
Jaaa, dat is wel de bedoeling. Eerst lekker veel stappen en langzaam uitbouwen. Droom blijft die 160er en het zou heel gaaf zijn als ik dat oooooit met Fjellko zou kunnen doen. En dat mag best heel langzaam
PrizTwir schreef:Helaas slecht nieuws over mijn lieve mieltsje. Woensdag te horen gekregen dat hij atactisch is. Gelukkig niet heel ernstig je ziet het bij hem niet. Je voelt het alleen. Zag net filmpjes op Google, gelukkig heeft hij het niet zo erg. Hierdoor kan ik niet meer met hem de sport in.vandaag komen er al kopers. Twee dagen op bokt en erg veel reacties gehad. Ik laat het weten als hij weg is.
Anita45 schreef:PrizTwir schreef:Helaas slecht nieuws over mijn lieve mieltsje. Woensdag te horen gekregen dat hij atactisch is. Gelukkig niet heel ernstig je ziet het bij hem niet. Je voelt het alleen. Zag net filmpjes op Google, gelukkig heeft hij het niet zo erg. Hierdoor kan ik niet meer met hem de sport in.vandaag komen er al kopers. Twee dagen op bokt en erg veel reacties gehad. Ik laat het weten als hij weg is.
Ik mag toch hopen dat je dat er bij verteld hebt. Eerlijk gezegd zou ik zo'n paard niet meer verkopen maar of oud bij mij laten worden of naar de eeuwig groene weides laten gaan.