[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PreHungaro

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:31

Navi gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst hij is gaaf!!! Ga je die ook starten in de endurance??

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:29

mijn zadel is merkloos maar erg fijn.

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:30

Het bruine zadel en hoofdstel staat Bo echt heel mooi.

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:20

Hier eindelijk het werk terug opgepakt met mijn verzorgknol :) (voorlopig geen foto's van)

Afbeelding

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:04

Eerste rijfoto's van mij en Goos :D

Topic: http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1 ... 3830cad391

Afbeelding

Fjordhorse, wat een mooie lichte ogen heeft hij!

Hihi en verder zag ik een lopend zeil :=

Bo mooi in het rood! Leuk dat je zelfs een bijpassende zweep hebt

keeyzie, mooie slankie heb jij! Leuk dat je zo veelzijdig bezig bent

En Floyd is te moe om te werken haha!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:06

Heb Angel gister voor t eerst laten vrij springen.. Uiteraard kwam eerst het wieiserdebaasspel, zoals altijd met iets nieuws :+ Ik wist niet dat ik zo snel kon rennen.. Toen ik het spelletje gewonnen had had ik geen zweep meer nodig. Ben begonnen met een in-uitje, toen een oxertje van gemaakt, want dat vind ze natuurlijk leuker.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:14

whaha ik ken dat, eerst even ruzie met iets nieuws en daarna is het goed.. sonja doet dat ook.

vandaag de manen van Jinera geknipt, werd tijd ook. mijn vader vond die krulletjes schattig en dus mocht ik ze niet knippen want dan was ze ineens veulen af, maarja wil ik een mooie boog moeten toch die lieve krulletjes plaats maken. dus vandaag gewoon de schaar erin gezet.

voor:
Afbeelding

en na:
Afbeelding

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:19

_Denise_ Wat een heerlijk ontspannen foto's jullie komen er wel!
Nies_ Angel springt mooi joh, en ik denk dat dat toch bij alle Fjorden is ;)
XxDiandraxX: Staat goehoed!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:27

Op de HK in België moeten de hengsten springen.. Ik vond ze of heel netjes springen of echt wáardeloos en dan tel ik de hengsten die de hindernis compleet omver liepen nog niet mee. :=

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:10

Hindernissen compleet omver lopen is Caspian ook wonderbaarlijk goed in. Terwijl hij (vrij)springen wel echt heel leuk vindt. Hij vergeet geloof ik gewoon dat hij toch echt vier benen heeft. :')

Cas was vandaag erg gelukkig met zijn vliegendeken... Boh wat een vliegen in het bos!
Beetje jammer alleen dat het zijn overbouwd-heid alleen maar benadrukt haha.
Afbeelding

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:16

Ziet er grappig uit met die vliegendeken :P
Zenith begint helaas ook steeds meer last te krijgen van de stomme vliegjes _-:(
Hij is wel heeeeeel lief :)
Afbeelding

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:40

Die vliegendekens zijn heerlijk volgens mijn paardjes, die van jou vond het blijkbaar ook Jorinda.

Diandra, babypluis gaat eraf!! ahhh!

Denise, je Goos topic had ik gezien, hij is echt leuk!

Lemanthia, was het leuk in Ermelo (stomme vraag als ik die foto's zie, volgens mij was het heel leuk!)

Sjollie ook ge-ermelood, samen met haar vriend en nog veel meer gekkigheid.
[RIJ-ITP] Stang en trens in het bos? En weg je pensioen?

Keeyzie, gefeliciteerd, maar ehh, wel met springen even je dressuur beugels iets in korten :+ en niet op je tenen gaan staan.
Teugels stukje korter en handjes naar voren, hi.
Klinkt alsof je hele leuke dag hebt gehad.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:55

keeyzie schreef:
Navi gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst hij is gaaf!!! Ga je die ook starten in de endurance??

Jaaa, dat is wel de bedoeling. Eerst lekker veel stappen en langzaam uitbouwen. Droom blijft die 160er en het zou heel gaaf zijn als ik dat oooooit met Fjellko zou kunnen doen. En dat mag best heel langzaam :Y)

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:06

het was super *\o/* op de af en toe bijtende bakkabouters na dan hahah

en ermelo krijgt een vervolg!! volgende week vanuit de club weer crossles!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Sjolvir schreef:
Die vliegendekens zijn heerlijk volgens mijn paardjes, die van jou vond het blijkbaar ook Jorinda.

Diandra, babypluis gaat eraf!! ahhh!

Denise, je Goos topic had ik gezien, hij is echt leuk!

Lemanthia, was het leuk in Ermelo (stomme vraag als ik die foto's zie, volgens mij was het heel leuk!)

Sjollie ook ge-ermelood, samen met haar vriend en nog veel meer gekkigheid.
[RIJ-ITP] Stang en trens in het bos? En weg je pensioen?

Keeyzie, gefeliciteerd, maar ehh, wel met springen even je dressuur beugels iets in korten :+ en niet op je tenen gaan staan.
Teugels stukje korter en handjes naar voren, hi.
Klinkt alsof je hele leuke dag hebt gehad.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 18:14

Navy schreef:
keeyzie schreef:

Jaaa, dat is wel de bedoeling. Eerst lekker veel stappen en langzaam uitbouwen. Droom blijft die 160er en het zou heel gaaf zijn als ik dat oooooit met Fjellko zou kunnen doen. En dat mag best heel langzaam :Y)

Zondag start je met je andere toch in etten leur? Waar kan ik je aan herkennen dan zeg ik even netjes hooooi!

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 11:22

Helaas slecht nieuws over mijn lieve mieltsje. Woensdag te horen gekregen dat hij atactisch is. Gelukkig niet heel ernstig je ziet het bij hem niet. Je voelt het alleen. Zag net filmpjes op Google, gelukkig heeft hij het niet zo erg. Hierdoor kan ik niet meer met hem de sport in. :( vandaag komen er al kopers. Twee dagen op bokt en erg veel reacties gehad. Ik laat het weten als hij weg is.

Afbeelding

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:47

Doe je hem weg omdat hij atactisch is of omdat je hem zowieso al wilde verkopen?
Erg jammer, het is een leuk beest zo op de foto!

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:06

PrizTwir schreef:
Helaas slecht nieuws over mijn lieve mieltsje. Woensdag te horen gekregen dat hij atactisch is. Gelukkig niet heel ernstig je ziet het bij hem niet. Je voelt het alleen. Zag net filmpjes op Google, gelukkig heeft hij het niet zo erg. Hierdoor kan ik niet meer met hem de sport in. :( vandaag komen er al kopers. Twee dagen op bokt en erg veel reacties gehad. Ik laat het weten als hij weg is.

Ik mag toch hopen dat je dat er bij verteld hebt. Eerlijk gezegd zou ik zo'n paard niet meer verkopen maar of oud bij mij laten worden of naar de eeuwig groene weides laten gaan.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:18

Ach dat is sneu voor Emiel.. Hopelijk vind je een leuk huis voor hem bij mensen die met zijn handicap om kunnen gaan..

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:27

Anita45 schreef:
PrizTwir schreef:

Ik mag toch hopen dat je dat er bij verteld hebt. Eerlijk gezegd zou ik zo'n paard niet meer verkopen maar of oud bij mij laten worden of naar de eeuwig groene weides laten gaan.

dat hoop ik ook, in de advertentie staat het niet.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:39

Jammer van Emiel, maar je zult het wel eerlijk moeten melden, verkopen zonder melden is bedrog.
En pas melden als mensen op je erf staan is ook niet netjes, laat ik het zo zeggen, dan zou je mij pisnijdig hebben. Dus melden bij eerste contact, ook al vragen ze er niet naar.
Uiteraard het meest correct om het netjes in de advertentie erbij te zetten.

Als het niet heel ernstig is kan hij allicht nog best leuk leven en zelfs misschien wel proefjes lopen.
Ken er die atactisch en al M waren, daar hield het voor die dan wel weer op.
(met opstappen moesten ze altijd heel erg opletten en vanuit halt of vanuit achterwaarts)
Maar ken er ook die echt problemen hadden.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 00:32

Ik meld het als er een beller is of een pb. Heb in de advertentie staan dat hij niet meer de sport in kan en vaak komt de vraag waarom. En anders dan meld ik het wel. Ik wil er ook geen gedoe mee. Gelukkig heeft Emiel het niet ernstig en kan je alsnog op hem rijden. Helaas kan hij op links niet galopperen en zal hij het ook nooit kunnen. Maar de rest gaat dikke prima.

Ik doe Emiel weg, omdat ik graag de sport in wil. Als ik het kon betalen was hij ook niet weg gegaan, maar drie paarden onderhouden kan gewoon niet. En ik doe hem er meer plezier mee als hij bij een familie komt die hem lekker veel aandacht geven en veel plezier van hem hebben.

Het is erg balen, ik had hem tot zover al erg goed voor elkaar. Alleen die linker galop wilde niet, waardoor ik me toch ging af vragen worden.

http://m.youtube.com/watch?v=q2LzUBo_waY&feature=plcp

rusty886

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 00:54

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:54

Leuk! Cas is ook zo'n waterrat, al heeft hij wel eerst nog wat overtuiging nodig om het water in te gaan haha.

Gisteravond in het zonnetje-wat-net-weg-was. :')
Afbeelding

rusty886

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:32

Jorinda; freek had eerst ook net een extra zetje nodig hihi maar was wel blij dat hij ging!
mooie avond foto van cas!