Ik heb maar 4x gestart, waarvan niet allemaal officieel. Reacties zijn heel wisselend, heb er weleens gehad die dachten dat ze toch wel even voorrang hadden op jou met je boerenknol. Maargoed, daar bots je dan een keer tegenop met het gevolg dat hun paard over de zeik is, dus dat doet me niet zo veel. De meeste mensen geven alleen maar complimenten eigenlijk Meestal zeggen ze dat het een hele leuke fjord is, een andere/leuker fjord dan je meestal ziet, leuke manen ipv zo'n boog etcetc. Leukste is wel als er op je neergekeken wordt en je 'verslaat' ze met 15 punten verschil
Wendie1992
Geplaatst: 08-02-11 22:33
Hier even mijn paardje Silas! Zijn alleen onscherpe foto;s
marjan1986
Geplaatst: 08-02-11 23:09
heb over het paard zelf nog nooit wat negatiefs gehoord, ze vinden hem allemaal erg leuk voor een fjord, krijg ook vaak te horen dat ze archy heel erg luxe en mooi slank vinden voor een fjord. Ha ha.
Knappe Dakota Hij is zo leuk! Silas is ook echt leuk, komt hij nou bij Stal Doorstap vandaan? *Sorry als ik iets gemist heb* Ik zal binnenkort ook nog wat foto's van Unycke maken, en van Chris natuurlijk.
thoraklover
Geplaatst: 09-02-11 18:06
suze_ schreef:
dank je HTM!
ow enne sorry maar ik heb Thorak net even opgehaald en bij mij in de wei gezet
zo zo jong nog en dan al een zadel er op en ook al mensen op gereden. dat is echt veel te jong. deze is nog jonger als mijn vendje is. ik zou me dood schamen om er al een zadel of iets op te leggen. en helemaal om er op te gaan zitten