@Sarinaaaa: oh oké, omdat hij er ook groot uitziet, ben wel jaloers, mijne is echt een dropje schattige foto's! @Moonlightje: leuke foto's ook lekker in kerstsfeer @Blon_D: leuke foto's, staat wel leuk dat eerste halster!
Stephzdesign
Geplaatst: 20-12-11 18:40
Haai iedereen. Alweer een hele tijd geleden dat ik hier op dit topic ben geweest. Ik ben in de tussentijd met tjits verhuisd naar een nieuwe stal aan het bos. Afgelopen zondag ben ik met 2 vriendinnen lekker een bosritje gaan maken. Ik vond het wel erg spannend maar tjits was echt super braaf!!
Als kerst en Pasen samen vielen zouden we voor de paashaas knielen eieren in de kerstboom hangen en met Pasen veel cadeautjes ontvangen Gelukkig is dit allemaal niet waar een Fijne Kerst en een Gelukkig Nieuw jaar !!!
uudje
Geplaatst: 24-12-11 19:44
CCCCC schreef:
Wat groeit Fimke hard! Heb je al een andere naam voor haar?
Fimke is ook een leuke naam! Dacht ergens gelezen te hebben, dat je haar misschien een andere naam wilde geven, maar dat zal ik wel verkeerd hebben denk ik!
Staat hem goed de kerstmuts bij Macs! Geen sneeuw (gelukkig) nu, dus daarom van vorig jaar: Alsnog
uudje
Geplaatst: 26-12-11 19:40
CCCCC schreef:
Fimke is ook een leuke naam! Dacht ergens gelezen te hebben, dat je haar misschien een andere naam wilde geven, maar dat zal ik wel verkeerd hebben denk ik!
Ja klopt, maar was in het begin. Vond de naam wel bij haar passen dus vandaar dat ik het bij Fimke heb gehouden.