lekker bekkie he! hij is ook heel aaibaar, liefst legt hij zijn koppie op mn schouder, dan moet ik met mijn arm eromheen onder zn plukkie kroelen zodat hij met zn lippie weer in mn nek kan schurken
doppie45
Geplaatst: 16-01-10 20:11
Even Mandy weer...heb haar nu 3 weekjes ...en we gaan elkaar een beetje begrijpen nu
We doen lekker rustig aan mischien morgen eventjes het zadel er op voor de eerste keer na aankomst en na de vorst periode en een stijf bevroren bak en longeer circel
Wat een koppie zit er op he!
Ze past zich erg goed aan aan het ritme op stal...en vanaf morgen gaat ze lekker de hele dag de paddock in met de andere dames!
Wat mooi Nette met dat zachte zonlicht. Rechterfoto is heel erg leuk, staan jullie allebei heel goed op.
nikitabanana
Geplaatst: 17-01-10 20:06
wat een leuke fjorden allemaal, als ik ze met die van mij vergelijk moet die nog veeeeel breder worden, hij word 3 dit jaar zal dat nog gaan lukken denken jullie? dat breder worden?
wammesje
Geplaatst: 17-01-10 21:18
Zeker weten, toen Wammes 3 jaar was, was het net een jaarling, hij is nu breed!! past geen zadel op dat is dan weer wat minder
nikitabanana
Geplaatst: 18-01-10 09:34
wammesje schreef:
Zeker weten, toen Wammes 3 jaar was, was het net een jaarling, hij is nu breed!! past geen zadel op dat is dan weer wat minder