Ik vond toevallig op onze vereniging site nog 2 springfoto's van vorig jaar Hier dacht ik heel stoer te zijn en 60/80 cm te springen..
aan mijn hoofd af te zien, vond ik dat achteraf toch niet zo'n goed idee! Wel wil ik zeggen, dat Nim wel goed springt, ondanks ik niet zo zeker van mn zaak ben hihi
2e sprong, ff inkomen nog..
Nimroy is warm!
Ik weet dat ik mn handen naar voren moet steken, naar voren moet zitten etc. maar dit is 1 x in het jaar onderling en ik ben niet zo'n springwonder haha
Maar voordat hij wegging was hij superr! Ginny heeft hem met correctiebit gereden maar hij heeft nu een dubbel gebroken trensje met bol tussenstuk en hij deed het er bij mij prima op Lekker voorwaarts maar toch braaf. Hij is idd wel sterk soms Mijn vorige bijrijdstertje heeft hem leren wijken, kan ie nog niet super maar beginnetje zit erin. En waar hij nu staat is meteen maar zijn mond gerenoveert haha wolfstandjes eruit(waren heeeuule grote ) en wat grote haken/ribbels weggevijld. Zodra hij terugkomt is de planning dat ik hem dressuurmatig ga doortrainen en zij(bijrijdstertje) gaat dan wedstrijdjes met hem starten( daar vind ik dus niks aan ) Maar ben superblij met um!
[EDIT] Galop is ook beter geworden, hij droeg zichzelf meer, hij gaat alleen nogal graag hard Maar dat word met de tijd wel beter.
mooi om te weten! toen je hem uit ging proberen ging het nog best moelijk weet je nog ?, vandaar dat ik die bit mee gaf, voor het geval dat hij vandoor zou gaan ofzo met je , maar hij is ook idd makkelijk te rijden op een trensje want daar reed ik altijd mee, of kneveltrens, zie foto. heb je gezien bij die strandfotos die ik had als verkoop fotos zoals deze hij is echt een stoere pony, hij kan ook lekker strekken. ben blij dat het nu dus wel beter gaat met jou en jou bijrijdster!
Jaaaa hij kan heel goed lopen op stal keken ze er echt van op, een fjord die loopt Was ook meteen die lieveling van alle kleine penny's op stal Hij loopt ook zo los achter me aan door de bak en als hij schrikt (gebeurt niet snel) herstelt hij zichzelf heel goed!! Maar ik moet mijn bijrijdstertje nog veel leren voordat ze op wedstrijd kan Hij loopt nog erg uit elkaar gevallen bij haar. Hij gaat hoogstwaarschijnlijk naar van Paridon als hij bij mij terugkomt Dan kan hij iig in de zomer lekker buiten banjeren