Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik laat ze ook groeien bij pas, nu nog maar hopen dat ze ook zo mooi lang worden

(niet op mijn rare gezicht letten hoor..
)

__rosalie__ schreef:staat heb mooi die kleur!

Jaime_ schreef:Hee die ken ik! Die is van Ginny geweest op bokt, en dat is t halfbroertje van Banshee
Hoe gaat nu ?!
voor de rest liep hij altijd netjes aan de teugel en was al goed voor het been. Ben ook benieuwd hoe hij nu is!
Lekker voorwaarts maar toch braaf. Hij is idd wel sterk soms
Mijn vorige bijrijdstertje heeft hem leren wijken, kan ie nog niet super maar beginnetje zit erin. En waar hij nu staat is meteen maar zijn mond gerenoveert haha
wolfstandjes eruit(waren heeeuule grote
) en wat grote haken/ribbels weggevijld. Zodra hij terugkomt is de planning dat ik hem dressuurmatig ga doortrainen en zij(bijrijdstertje) gaat dan wedstrijdjes met hem starten( daar vind ik dus niks aan
) Maar ben superblij met um!
Maar dat word met de tijd wel beter.
toen je hem uit ging proberen ging het nog best moelijk weet je nog ?, vandaar dat ik die bit mee gaf, voor het geval dat hij vandoor zou gaan ofzo met je
, maar hij is ook idd makkelijk te rijden op een trensje want daar reed ik altijd mee, of kneveltrens, zie foto. heb je gezien bij die strandfotos die ik had als verkoop fotos zoals deze
hij is echt een stoere pony, hij kan ook lekker strekken.
op stal keken ze er echt van op, een fjord die loopt
Was ook meteen die lieveling van alle kleine penny's op stal
Hij loopt ook zo los achter me aan door de bak en als hij schrikt (gebeurt niet snel) herstelt hij zichzelf heel goed!! Maar ik moet mijn bijrijdstertje nog veel leren voordat ze op wedstrijd kan
Hij loopt nog erg uit elkaar gevallen bij haar. Hij gaat hoogstwaarschijnlijk naar van Paridon als hij bij mij terugkomt
Dan kan hij iig in de zomer lekker buiten banjeren
ben echt blij dat hij zo een goed thuis heeft! en eigenares!
maar zoveel fans als banshee zal hij nooit krijgen denk ik