Luna wordt juffrouw van Tivara en jij dan mijn juffrouw
"Handjes rechtop Kiki, op het goede been lichtrijden! Niet zo hobbelen" Denk je ook niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Luna wordt juffrouw van Tivara en jij dan mijn juffrouw
"Handjes rechtop Kiki, op het goede been lichtrijden! Niet zo hobbelen" Denk je ook niet
_Kiki_ schreef:Tuurlijk nietLuna wordt juffrouw van Tivara en jij dan mijn juffrouw
_Kiki_ schreef:Tivara ziet erg vaak enge bakkabouters/spoken en dat soort dingen. Soms is alles aan het begin al eng, en soms denkt ze halverwege: "Jeeeee! Dat had ik nog helemaal niet gezien, kom nou gaan we weer naar huis hoor!"*
En dan kom ik jou in mijn cheerleeder pakje aanmoedigen bij Jolanda
Dat lijkt me een goed idee
Maar wel met een sjaal om want anders krijg ik het koud
*dit slaat ook eigenlijk nergens op he
*
Je wil niet eens speciaal bij mij in het groepje rijden..! 
_Kiki_ schreef:Tsssssss...Je wil niet eens speciaal bij mij in het groepje rijden..!
Geef je groot gelijk
Ik hou helemaal niet van haflingers, dat moet ik er eerlijk bij zeggen, maar ik heb een haflinger-gek-zusje, dus heb er al aardig wat voorbij zien komen die zij leuk vond, en ik niet
(gelukkig heeft ze er nu een die ik ook leuk vind
) _Kiki_ schreef:Ik vind trouwens dat je een hele leuke haflinger hebtIk hou helemaal niet van haflingers, dat moet ik er eerlijk bij zeggen, maar ik heb een haflinger-gek-zusje, dus heb er al aardig wat voorbij zien komen die zij leuk vond, en ik niet
(gelukkig heeft ze er nu een die ik ook leuk vind
)
Wat heeft ze gehad?
_Kiki_ schreef:Oh, dat is balenWat heeft ze gehad?
Sterkte ermee! Maar je kan de 18e wel mee rijden?
(of neem je haar dan niet mee?)
Ik weet het dus ook niet