Bij waar Brenda mijn pony staat staan ook wel wat Fjorden. ik weet niet alle namen maar wel een paar. Orangje, Tjoska, Bingo, Sidney, Lars, Gaby, Rosco, Wessel, Nimmelt, Ollie. Dat waren de namen die ik zo nog even wist. De manen van deze gave Fjordjes worden niet geknipt, super mooi dus! -xxx-
Jemskie Jemmie Sjemmie Bolle Spekkie Bitch dik bil plumpie
Andere fjorden die ik ken : Olita ( dochter van Jemke) Saar(kleindochter van Jemke) Yanna(kleindochter van Jemke) Pascal(zoon van Jemke) Anton(van van de Berg,Wanneperveen)
Wij hebben een hoop Fjorden op de manege, dit zijn de namen: Tinkerbell, Suske, Adriaan, Jerom, Lambiek, Dombo, Felix (is helaas een tijdje geleden verkocht), Calimero, Bobby, Bertus, Winnie, Alfred.
Mijn lievelings fjord staat op manege Thea Koopman: Lex Ik noem hem FlexieLexie Of... Lexert En Sam is ook heeeeeel lief, van dezelfde manege: Sammie Of Sambomans
um ik heb nog geen fjord maar weet bijna zeker dat ik Aart( een fjord dus:P ) ga kopen! Maar ik denk dat ik hem wel anders ga noemen.. Joey ofso.. of als jullie nog een leuke weten
Offtopic, Mieki, staat Walla nu toevallig in Koudekerke/Zeeland? Of weet je dat niet, ik 'ken'nl ook een rodblakke merrie die Walla heet en komt uit de kudde.