Auto moet APK gekeurd worden en mijn versnelling doet raar dus ik vrees dat ik het niet ga redden met de kosten.. Ik wacht de werkelijke kosten van mijn auto nog even af, dus ik meld me nog niet definitief af, maar ik vrees ervoor.. Grrr stomme auto.
Dat is heel lief Jorinda! Maar jij was eerst dus als er geen plekje vrij is en het lukt allemaal met jouw auto, dan ga jij natuurlijk voor. Maar ik houd me aanbevolen, mocht er nog plaats zijn doe ik graag mee.
Mijn auto kost véel meer als verwacht, dus ik ga het helaas niet redden
Femzjje
Geplaatst: 27-10-12 00:48
Ik moet me helaas ook afmelden Het gaat niet zo goed met Aag haar hoeven & de hoefsmid vindt het beter als ik tot het voorjaar even geen kalkoenen meer indraai, zodat de hoeven goed kunnen herstellen... Super jammer!!
Haar hele buitenste wand van de hoef is aan het loslaten en met de kalkoenen draait ze elke keer haar ijzer er vanaf en de wand losser Dus als hij het ijzer eraf zou halen, zou ze binnen de kortste keren weer op het leven lopen. Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar nu ze op speciaal beslag staat gaat het al een stuk beter. Dus ik volg alle adviezen van de hoefsmid maar op & dan hoop ik als het nieuwe cross-seizoen weer begint volgend jaar, weer lekker mee te kunnen doen! Vind het veel te leuk!!!
Ik moet helaas ook afmelden. Mocht er iemand zijn die op eigen kosten mee wilt doen (+kosten voor vervoer) Dan zou ik dat geen probleem vinden om Co uit te lenen. mocht het je wat lijken kan je PB sturen.