zo archy en ik zijn ook bijna klaar voor woensdag! Voorhoefjes vorige week weer nieuw op ijzers laten zetten en achter ijzers eraf gehaald. Dinsdag archy en fleur wassen en poetsen en bij archy knotten erin en dan zijn we er helemaal klaar voor
is het normaal dat je altijd gelijk vanaf begin aanwezig moet zijn? ook al zouw je in de laatste rubriek zitten. en bij andere keuringen gewent dat er tijden per rubriek staan waneer die aanwezig moetten zijn
Hallo allemaal zijn er misschien ergens startlijsten voor de keuringen? waar zijn ze te vinden? Ik ga donderdag naar een keuring kijken maar ben wel benieuwd naar de startlijsten of iets dergelijks
jannegien
Geplaatst: 03-08-11 10:49
De deelnemerslijst van aankomende donderdag in Hardenberg:
Het gaat goed met Hedwich!! Ja, het scheelt weer dat we naar Oldeberkoop zouden, nu heeft het nog 1,5 maand tijd om te genezen, al zul je het wel blijven zien denk ik, maar eind september ziet het er vast al heel anders uit. Daarbij denk ik niet dat ze haar zullen afkeuren op een litteken op haar neus, dat is immers niet aangeboren, het zit gelukkig niet aan de benen, dus geen rare gewrichten, bulten, verdikkingen of mindere gangen o.i.d. Zou het aftrek geven op algemene induk ofzo?? Naja, jullie weten natuurlijk niet hoe het eruit ziet..