Ik kan erdoor ook veel beter leren, anders ga'k steeds weer kijken!
Het komt vast allemaal goed.
Wat een wind trouwens de afgelopen dagen, jullie ook lekkere wilde paarden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*snurk*
Aria_zz schreef:goeie middag iedereen, man het gaat hier zelfs s'nachts vooruit!
zo te horen zitten jullie met het zelfde snertweer als mij. Is mijn nieuwe hoofdstel net binnen, kan ik er niet mee gaan rijden![]()
en wonder o wonder, fw doet het nog steeds niet.
Je moet er toch niet echt voor betalen of wel?
. Wij maken wel geld over naar Reinou om haar uit de kosten te proberen te houden.
Ga zo ff rijden op mijn zwarte cross monster, zou zeggen kom allemaal maar richting het mooie weer!!!
. Mijn gele monster is de laatste tijd echt hartstikke idioot!!!! alleen maar met 4 benen de lucht inspringen en racen alleen op wedstrijd gedraagt hij uhm nog haha.
nathalie2302 schreef:oooooooooooh....kan geen "plaatjes kijken" op FW en wat zie ik nu..iedereen is gewoon hier![]()
Kristel..heb je al Beer aan het westernwerk foto's met een super gave sliding-stop-spin-met-dubbele-salto
Neeeeee, dat kunnen we nog niet heur..van galop naar halt en van halt naar galop komt er nu aardig in..om stem en zit..ga t straks op alleen zit doen..Beer houdt van stemcommando's.. En het constant nageven en uitschuiven is ook nog een puntje..gaat steeds beter maar goed..we zijn nog niet zo heel lang serieus bezig.. wel trots op ons hoor!
Tis dat me vriend swen western niet leuk vind.. maar als jy me nou kan overtuigen voordat faira zover is, kan't misschien nog! haha
wolkj schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoor Kristel.. vind het ook wel erg interessant!Tis dat me vriend swen western niet leuk vind.. maar als jy me nou kan overtuigen voordat faira zover is, kan't misschien nog! haha