Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoevie schreef:Ja mee eens. Albert bij wie we de oefendag deden adviseerde om mijn bijrijdster de proef te laten doen
Snoevie schreef:Ja dat is wel zo.hij gaf wel goed les,maar ik vond hem niet erg aardig.ik had ook wel een beetje een gedeukt ego,haha.hij vond de hengstkeuze voor ravina ook vreselijk,dus het boterde niet echt,haha
Snoevie schreef:Ik heb er zin in,maar ben ook al erg zenuwachtig.ik twijfel of ik het dressuurgedeelte niet zelf wil rijden
Snoevie schreef:Ja dat is wel zo.hij gaf wel goed les,maar ik vond hem niet erg aardig.ik had ook wel een beetje een gedeukt ego,haha.hij vond de hengstkeuze voor ravina ook vreselijk,dus het boterde niet echt,haha
Vjestagirl schreef:Snoevie schreef:oh dat is ook vreemd eigenlijk,dat je daar pas hoort welke volgorde het wordt
is de volgorde in het boekje gewoon zo willekeurig neergezet?
Ik denk het. MIsschien op volgorde van inschrijven? Of op volgorde van geboorte (van jong naar oud)?
Vjestagirl schreef:Hopelijk is ze met de Abop zelf wat relaxter en kun jij er ook wat meer aan rijden... leek er op dat ze met jouw soms door de bak gingen er af en toe n paar keer vandoor gepeerd.
Fjordenmaniak schreef:Vjestagirl schreef:Hopelijk is ze met de Abop zelf wat relaxter en kun jij er ook wat meer aan rijden... leek er op dat ze met jouw soms door de bak gingen er af en toe n paar keer vandoor gepeerd.![]()
Fjordenmaniak schreef:Kan ik me voorstellen Clau... maar je hebt natuurlijk ook een waslijst aan certificaten binnengesleept...