[FOTO] Fjorden in the picture

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: [FOTO] Fjorden in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:17

:j

dendola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:24

Anita45 schreef:
Nuage schreef:
[mod]Offtopic reacties verwijderd. Kom op meiden alsjeblieft probeer er rekening mee te houden. Zoals ik al zei hou ik helemaal niet van berichten verwijderen maar toch is het iedere keer weer nodig hier. Let erop en help elkaar ook hiermee, ga niet in op vragen in het topic maar stuur even een PM. Of nog beter: stuur vragen meteen in een PM zodat er helemaal geen offtopic posts in het topic komen.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom hier iedere keer zo moeilijk over gedaan wordt. Je ontkomt er naar mij idee niet zo snel aan om naast bijv. te zeggen "wat heeft hij een prachtige gangen zo op deze foto" ook te zeggen "hoe worden zijn gangen beoordeeld op de wedstrijd" Een forum is toch bedoeld om openbaar op elkaar te reageren en niet om reacties te geven in de verborgenheid van een PB.
Ik hoop dat deze bijdrage van mij nu niet verwijderd wordt maar dat er eens duidelijk en begrijpbaar uitgelegd wordt waarom de regels zijn zoals ze zijn.

Ben het met je eens Anita, het stikt hier van regeltjes, regeltjes en regeltjes waar je als nieuwkomer totaal de weg in kwijt raakt. Daarbij doet volgens mij geen enkele fjordenliefhebber moeilijk als een topic offtopic gaat..... Doe mij maar Fjordenwereld :)

stephanie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:38

Wat een leuke foto's allemaal weer! En dat weg rennen aan de longeer lijn heel herkenbaar hahaha ben zo al vaak door de bak gesleurd dat ik het nu maar zonder lijn doe 8-)

Hier weer eens wat foto's van carmen :)
Afbeelding
en een carm die me meesleurt naar een lekker stukje gras
Afbeelding

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:42

Radar weer eens..

Afbeelding

Afbeelding
Hier zitten me beugels wel heel erg kort, haha

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:46

je hebt helemaal gelijk anita! Ik snap dus ook niet waar 't probleem nu zit. Is toch alleen maar leuk? Vind 't zo net een kinder cress met die regeltjes.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:48

oe coole radar!

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:13

Snap Anita wel, maar kan ook de Mod wel een beetje begrijpen.
Als iedereen hier steeds maar berichten plaatst die niet direct met de foto te maken heeft dan, word het topic waar het om gaat, de foto's dus, te veel vervuilt natuurlijk en er zijn toch zat andere klets topics waar we lekker over onze gele mosters kunnen kletsen, dus kom op mensen en werk een beetje mee.
Dendola vind je reactie niet helemaal eerlijk, op FW zitten veel minder mensen en dan krijg je automatish ook minder reacties en overal zijn er andere regels. Dit is een enorm groot forum en als iedereen de regels maar aan zijn laars lapt krijg je een mooi zooitje.

Zo en nu weer lekker ontopic, gave foto's van radar zeg, mooi dier.Vind die manen zo mooi staan bij hem.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:26

Ik begrijp die kritiek heel goed, zelf heb ik er ook wel eens zo over gedacht want persoonlijk kom ik weer heel graag in het Tinkerfototopic en daar gebeurde precies hetzelfde. Maar ik zal het uiteraard uitleggen en hopelijk geeft dat dan duidelijkheid :j

Een fototopic is ooit ontstaan op verzoek van de gebruikers. Mensen vinden het dus leuk om een topic te bezoeken waar je alleen foto's ziet. Mensen openen dat topic in de verwachting om foto's te zien, geen kletstopic.

Als wij het geklets in fototopics laten staan en er niets mee doen dan duurt het niet lang voor een fototopic een kletstopic wordt. Open je het voor foto's dan moet je steeds meer doorscrollen om daadwerkelijk foto's te zien. Het verschil tussen een fototopic en een kletstopic verdwijnt. In de kletstopics mogen ook foto's geplaatst worden, zoveel als je wilt zelfs. Willen jullie geen fototopic meer, maar een topic waarin je ook mag kletsen naast foto's plaatsen dan is dat prima, maar dan hernoem ik dit topic het Fotokletstopic voor Fjorden en gaat het naar de HK.

Regels zijn nodig bij een forum zo groot als Bokt. Soms heb je last van die regels en dan is dat vervelend, dat begrijp ik. Maar de regels zijn noodzakelijk om Bokt overzichtelijk en leuk te houden voor iedereen.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:23

ik vind het ergens ook maar goed dat die regels erzijn. :o het kan flink irritant zijn off topic berichten

Er zijn zelfs 3 fjordentopic waar je kunt praten :)

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:34

Ik vind al die regels wel vervelend, maar niet vervelend genoeg om niet op Bokt te zitten..Alleen plaats ik minder topics.

@DNIEZE: wat een leuke fjord is Radar..Ik heb ook altijd de manen van Bansh zo..Helaas moesten die er helemaal af door zomereczeem..Ik kan niet wachten tot het er weer uit ziet zoals bij Radar :D

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:37

Dank voor je uitleg. Zo snap je tenminste waarom het ooit ontstaan is en waarom de regels zijn zoals ze zijn. Wat ik alleen niet begrijp is waarom een gecombineerd foto/kletstopic blijkbaar wel bestaansrecht heeft in de huiskamer (waar ik persoonlijk nooit kom maar dat ter zijde) maar niet in het speciale Fjordendeel.
Ondanks dat ik er nooit kom heeft, denk ik, het gecombineerde topic in de huiskamer dan toch wel mijn voorkeur. Het staat tenslotte in mijn lijst eigen berichten en op die manier is het makkelijk zoeken waar het staat.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:43

Voor kletstopics is er een speciaal onderdeel van Bokt ingeruimd ( de Huiskamer) om onderscheid te maken tussen informatieve topics en topics waarin je eindeloos off-topic mag gaan en eigenlijk alles wel is toegestaan (uiteraard wel met enkele fatsoensregels ;) ). Dit om te voorkomen dat er heel veel kletstopics ook tussen de "normale" topics staan. Gebruikers weten dan niet wat voor topic ze openen en het wordt nog onduidelijker in welk topic je wel of niet offtopic mag gaan. Daarom hebben we ze gescheiden en een eigen plekje gegeven.

Voor de rassen subforums hebben we besloten dat we 1 kletstopic op dat forum laten staan, dat is bij de Fjorden ook zo. Dit topic: [FJ] [HK] Fjorden klets topic staat gewoon op het Fjorden subforum en heeft alleen HK in de titel staan (afkorting voor Huiskamer en dus een kletstopic). In dat topic kun je dus in principe nu al doen wat jullie graag willen: foto's plaatsen en hier daarna over kletsen :)

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:49

Helemaal duidelijk, dank je wel voor alle uitleg.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:50

Graag gedaan :j Als er nog meer vragen zijn dan staat mijn PM box altijd open.

Zullen we dan nu weer ontopic gaan en foto's plaatsen? :P *duikt weg onder steen* :=

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:48

Mag ik nog wel zeg

en dat Radar super gaaf blijft? :P ziet er goed uit!

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:29

Oke, dan Wayna en Claire nog maar een keertje!!

Wayna: Manus x Rayna. (ze is ook erg groot voor een fjord), ze is inmiddels 10 jaar,en heeft geloof ik 4 veulens gehad, inmiddels drachtig van haar 5e.

Afbeelding
Afbeelding

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:31

das een mooie fjord <3

lovebengel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:18

Wauw radar is mooi!

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:12

Mooie foto's rhanasasja..Vooral de 2e vind ik erg mooi

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:14

Aah dankje <3

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:23

En Claire kan natuurlijk niet achterblijven!
Claire is nu 5 jaartjes jong, en is een vasco x wayna, ze heeft echt het koppie van Vasco vind ik. En ze is duidelijker kleiner dan Wayna (manus x rayna).
Mijn meisje <3
Afbeelding
Afbeelding

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:34

mooie foto's!

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:02

Zo Wayna is echt een mooie fjord zeg

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:03

Wat een leuke foto's weer!

@rhanasasja: wat een nette fjord heb jij :))

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:12

Claire heeft echt een Vasco koppie! Leuk! Die heeft Chiem ook! Ook echt zo'n grote meelsnuit, leuk zeg :)

Afbeelding

Afbeelding

<3