Fjordcup vond ik het wel meevallen, maar gister moest ik wel een paar keer kijken of dat dat m nou écht was Op de foto lijkt ie ook niet klein inderdaad.
Bij mij gaat het helemaal kriebelen, ik wil ook zo graag weer crossen
Madje1992
Geplaatst: 04-06-13 14:00
@ josewoos: Leuke foto!!! Weer een keer een foto dat ik op Bella zit: Sorry voor de beroerde zit, het zadel is momenteel niet optimaal voor Bella en ook niet voor mij. Aangezien ik het idee had dat door het afvallen van Bella het zadel niet meer goed zat, toch maar even gemeten. En jah hoor, mijn gevoel klopte. Bella heeft nu een wintec wide zadel met lila boom, en zie wat ze nu tegenwoordig nodig heeft:
leuke foto's!! komen er toch weer voorbij madje; is idd goed dat je haar nog een keer gemeten hebt amber; mooie buiten foto van gio en wat super dat zijn eerste buitenrit super ging!
XxDiandraxX
Geplaatst: 04-06-13 22:16
Mijn kleine meisje vandaag in het avond zonnetje..
super leukee fjordjes allemaal, wou wel even zeggen dat k Mees echt een heele leuke kruising vind !! Wij hebben sinds 9 daagjes ook een super fjordje wat oudere maar super leuke merrie Kiki ! vandaag een buitenritje gemaakt met het mooie weer ben echt blij met dr
heb vandaag precies freek 1 jaar en dat heb ik gevierd met hem door lekker veel appels te geven en een afkoeling
__nina
Geplaatst: 07-06-13 10:35
Mijn fjord mocht weer de kinderpony uithangen. Er ging een groepje meiden springen, alleen een had geen pony. Dus toen had ik die van mij maar weer opgezadeld en gingen ze samen nog even springen