1-2x in de week longeren, veel tempowisselingen, volte sluiten, vergroten. Hard werken dus en niet dat gehobbel wat de meesten onder longeren verstaan.. Ik probeer 1x per week te springen, maar dat schiet er vaak bij in. De rest gewoon dressuur, meestal 1 dag in de week vrij.
loisenpien4
Geplaatst: 01-06-13 21:55
Wow die tweede foto van Angel is echt super gaaf!! Een hele warme foto met die kleuren.
Gaaf die Sjolvir
Ook heel erg gaaf om met alleen een neckrope te springen. Dat lijkt mij oom wel heel gaaf.
ploisienpien; leuke water foto's!! zou willen dat die van mij water zo leuk zout vinden hahaha jodi; ja fjoyd heeft er idd super goed zijn best gedaan om vies te worden maar dat is volgens mij normaal voor een fjord
steefvicky; mooie foto's heb je gemaakt van vicky!!!
steefvicky
Geplaatst: 03-06-13 13:18
rusty886 schreef:
steefvicky; mooie foto's heb je gemaakt van vicky!!!
Dankjewel!!
Aresje601
Geplaatst: 03-06-13 13:30
Leuke fjordjes weer allemaal Wil ook graag nog eens gaan zwemmen met Ares!!
Gistere was het bij ons op stal opendeurdag. Ik heb met ares meegereden in een carrousel. Was heel leuk, en een beetje spannend! Er volgt nog wel een fotoverslag van de hele dag. (En ja ik lijk op een wortel, ssst)
Leuke hoor zo carrousel rijden. Ziet er leuk uit, en die jurk is juist leuk van kleur. Totaal geen wortel kleur
astridelise
Geplaatst: 03-06-13 20:53
Een armbandje laten maken van het haar van de staart van Tinka. Het kleine hartje staat nog voor mijn kanjer Lidar, die ik 3 jaar geleden moest laten inslapen. Ben er erg blij mee