[ITP] Fjord Angel in de Drunense duinen door Jessie de Cooman

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sitaenik schreef:
Dorine92 schreef:sitaenik schreef:
Even een dom vraagje misschien, maar waarom laten zoveel mensen tegenwoordig de manen van hun fjord groeien? Is dat een soort van trend oid? Ben er wel benieuwd naar want ik zie het heel vaak hier voorbijkomen dat mensen zeggen "ik ben de manen aan het laten groeien". Gewoon uit nieuwsgierigheid
Citaat:Even een dom vraagje misschien, maar waarom laten zoveel mensen tegenwoordig de manen van hun fjord groeien? Is dat een soort van trend oid? Ben er wel benieuwd naar want ik zie het heel vaak hier voorbijkomen dat mensen zeggen "ik ben de manen aan het laten groeien". Gewoon uit nieuwsgierigheid
Even een dom vraagje misschien, maar waarom laten zoveel mensen tegenwoordig de manen van hun fjord groeien? Is dat een soort van trend oid? Ben er wel benieuwd naar want ik zie het heel vaak hier voorbijkomen dat mensen zeggen "ik ben de manen aan het laten groeien". Gewoon uit nieuwsgierigheid
AaronYve schreef:Citaat:Even een dom vraagje misschien, maar waarom laten zoveel mensen tegenwoordig de manen van hun fjord groeien? Is dat een soort van trend oid? Ben er wel benieuwd naar want ik zie het heel vaak hier voorbijkomen dat mensen zeggen "ik ben de manen aan het laten groeien". Gewoon uit nieuwsgierigheid
Bij mij is het omdat ik geen zin heb om om de twee weken de schaar er in te zeten en ik vind lange manen mooier staan bij de mijne
Op de onderste foto van Ayla lijkt ze op mijn Elmar haha
Dorine92 schreef:Even een dom vraagje misschien, maar waarom laten zoveel mensen tegenwoordig de manen van hun fjord groeien? Is dat een soort van trend oid? Ben er wel benieuwd naar want ik zie het heel vaak hier voorbijkomen dat mensen zeggen "ik ben de manen aan het laten groeien". Gewoon uit nieuwsgierigheid
Nies_ schreef:Ik had me dat 10 jaar geleden al bedacht.. Dus wat mij betreft geen trendOf ik ben de trendsetter natuurlijk, hmmmm
Bij mij is het overigens niet uit gemak, ik heb er aardig wat werk mee. Meer dan af en toe eens een schaar erin zetten, want dat doe ik ook gewoon.