Waauuww! Die is gaaf, is dat een kruising met een tinkertje? Die van Noedel en Sarina mag ook wel zo uitpakken (ok daar kan geen bruin uit komen maar toch )
Die vind ik weer echt een fjord alleen dan bont. En die van Esmir vind ik echt een tinker waar hier en daar wat fjord doorheen komt. Apart he, dat dat zo kan verschillen.
mwah qua bouw vind ik hem vooral fjord, hij is wat minder "fors"dan de gemiddelde tinker, k vind zn hoofd en jasje wel tinker en de rest redelijk fjord
@cp112, ik heb jou volgens mij gesproken zondag in Leusden, ik vroeg van wie die leuke pup en grote hond was, jij zat boven op het terras, ik stond bij jou honden onder het terras.
haar vader is Havstad. Deze foto is 2 winters geleden genomen. Ondertussen is ze 19 jaar en heeft ze al allerlei ouderdomskwaaltjes. Er wordt dus ook niet meer mee gereden hierdoor. Ze mag nu rustig gezelschapspaard en kinderpony zijn
CindyUniek
Geplaatst: 04-09-12 16:32
BimAsSpi schreef:
Ahh DJ is ook zo leuk!! lief koppie heeft hij!
thanx
S_imonee
Geplaatst: 04-09-12 17:21
Sarina is ook een leukerd CP! Wat grappig dat je haar hebt laten dekken door je tinker. Ben benieuwd wat eruit komt!