Wat heeft Lotje een lieve uitdrukking in haar ogen en ze ziet er echt uit als een meisje...
Maestroox3
Geplaatst: 03-12-11 22:14
Omdat jullie ze toch lief vinden .. Haar lief oogje Ze spreekt mij enorm aan.. Ik zou er graag eerst grondwerk/VD mee gaan doen en wat er daarna gebeurd zien we wel
Jorinda
Geplaatst: 03-12-11 23:12
Je mag er maar 2 per dag plaatsen en 2 per dag in link (dus in totaal 4 per dag, waarvan 2 zo en 2 in link), snap je 'm nog? Volgens mij houden ze dit topic al enorm in de gaten, dus misschien even in link zetten?
Edit: Oh, het staat niet meer in de regels in deze opening, dus ben er nu niet meer zeker van of dat nog geldt
wat een knapperds! ik vind lotje een hele mooie en lieve uitstraling hebben! finnea is ook echt een knapperd en donar wauw! vooral die foto aan zee echt prachtig!
Bedankt voor alle leuke reacties op Finnea! Ben zelf nog steeds superblij met haar @ Courses: Finnea is een dochter van Timor uit Woudina v. Bjorkmann.
zuma1
Geplaatst: 05-12-11 22:22
bijdeze wil even voor het eerst mij even laten zien dit ben ik met mijn fjord cobala van 5 aan het strand 2 weken geleden