Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:hi, fjordy kan ook de lolifant uithangen en een lange neus trekken!
Wat schattig, Sjol kan dat ook heel lief!
Dit is overigens de foto waarbij ik me altijd herinner waarom ik Sjol zo leuk vond en vind!
Mijn kleine stoute kabouter! Kwaliteit van de foto is bedroevend, maar ach.
Hier had ik haar nog maar pas.
Aangezien jij het altijd over stoute Fjordies hebt, dit is dus een stoute Sjol.
Volgens mij, zijn stoute ondeugende pony's uiteindelijk de leukste!!!
Vippie schreef:Grinnik..... Kdies begint al een echte fjord te worden. Gister wassie lekker met zn vriendje Wup aan het ravotten in de bak. maarja er willen meer mensen in dus ze moesten eruit. Andy en Leon maar lopen achter die 2 pubers aan en maar niet laten vangen. Elke keer als zeer bijna waren, hup bok bok en weg waren ze, grijzzzzzzzzz.
Dus ik van: zal ik ze even pakken. Hun lol.. lukt dr toch niet... 30 seconden later... alstublieft 1 peuter en 1 kleuter
Braaaaaaaaave poownie![]()
![]()
Vippie schreef:Grinnik..... Kdies begint al een echte fjord te worden. Gister wassie lekker met zn vriendje Wup aan het ravotten in de bak. maarja er willen meer mensen in dus ze moesten eruit. Andy en Leon maar lopen achter die 2 pubers aan en maar niet laten vangen. Elke keer als zeer bijna waren, hup bok bok en weg waren ze, grijzzzzzzzzz.
Dus ik van: zal ik ze even pakken. Hun lol.. lukt dr toch niet... 30 seconden later... alstublieft 1 peuter en 1 kleuter
Braaaaaaaaave poownie![]()
![]()