SecretLIN schreef:Wat een heerlijke fjorden weer Ik hoop vanmiddag nog weer even nieuwe foto's te maken Dat was ook mijn plan, hier schijnt een zwak zonnetje en die moet dan nog even blijven.
wauw mooi plaatjes komen er weer voorbij!!Gave deken cynthiar! welke is dat?Die laatste foto suzan1981.....die is echt te gaaf wat een mooie foto!![ITP] Sneeuwfjord....
Dank je.. het heeft me niet eens veel moeite gekost...ze stond er mooi voor en de lucht werkte ook prima mee.zo te zien heeft jouw fjord het ook prima naar zijn zin in de sneeuw
Wauw mooie foto's weer zeg! prachtig! wat een heerlijke koppies allemaal, ik kan het niet laten hoor plaats nog even 2 foto's van vandaag
Mijn Prinsesje En voetjes geven kan ze ook hoor Haha nee ze kan het echt maar werkte niet mee gezien ze grassprietjes had gevonden
Haha die Mark, wat kunnen zij dan hoog bokken he.Prinsesje is gelukkig goed gekleed op de kou met een lekkere warme sjaal.En Eros laat zien dat hij eigenlijk dressuur leuker vindt.Heerlijke foto's allemaal.
Even geen foto maar een filmpje van mijn knollie in de sneeuw http://www.youtube.com/user/triables#p/ ... nTd30M5oFg
Hier mijn knappe mannen dan ook maar een keertje.Alco Zortin Zeij vermaken zich best in de sneeuw(maar ik ben hem al zo beu
WAUW allemaal prachtige foto's en wat lopen alle Fjorden prachtig in de sneeuw, ik durf Lindia niet het land op te zetten met haar ijzers helaas.!Mark is echt wauwie mooie bouw heeft hij zeg!Alco loopt ook al zo mooi