Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjies0107 schreef:hallo, ik meld me hier ook even.
ik knip de manen van mijn verzorg fjord ook, maar toch vind ik altijd dat ik het niet zo'n mooie boog wordt.
morgen zal ik even een foto maken, misschien hebben jullie nog wat tips voor mij.
ik knip het altijd op de manieren die hier zijn genoemd.
ze heeft (vooral voor aan) hele dikke manen en het valt op een of andere manier altijd half om, hoe kort ik het ook knip, ik heb er echt al alles aan gedaan maar t wil maar niet rechtop staan. misschien ook nog tips???
MarvanTom schreef:fjies0107 schreef:hallo, ik meld me hier ook even.
ik knip de manen van mijn verzorg fjord ook, maar toch vind ik altijd dat ik het niet zo'n mooie boog wordt.
morgen zal ik even een foto maken, misschien hebben jullie nog wat tips voor mij.
ik knip het altijd op de manieren die hier zijn genoemd.
ze heeft (vooral voor aan) hele dikke manen en het valt op een of andere manier altijd half om, hoe kort ik het ook knip, ik heb er echt al alles aan gedaan maar t wil maar niet rechtop staan. misschien ook nog tips???
Soms helpt het om aan de binnenkant wat uit te dunnen als je zo'n dikke manenkam hebt aan het begin.
Met de binnenkant bedoel ik de witte manen aan de zwarte kant.
Meisje201 schreef:Nettieejj schreef:@ Melissaaa: dat vind ik redelijk knap, want fjorden manen staan rechtop!
Hoeft niet, als je ze niet knipt gaan ze gewoon hangen
Al vind ik het dan nog wel knap want fjordenmanen zijn errug dik!