Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:@sparky: NEE HOOR, moet er niet aan denken, dat is nix voor mij, haha. Maar daarom wil ik wel met d'r aan de slag,
@freya. je bepaald het midden van de nek, daar moet de manen boog het hoogste zijn, en die hoogte moet dus een handbreed zijn, snappie?
Sparky10 schreef:--carolinef hmm dan is haakon een grote kerel ennuh gaat hubbie ook mee of dat dan weer niet ?
karev schreef:@sparks: tja, ik wou zonodig een paard, dan vind ik ook dat ik er mee aan de slag moet. Als ik maar 1x per week wou rijden had ik ook naar de manege kunnen gaan
karev schreef:@sparks: tja, ik wou zonodig een paard, dan vind ik ook dat ik er mee aan de slag moet. Als ik maar 1x per week wou rijden had ik ook naar de manege kunnen gaan
Sparky10 schreef:karev schreef:@sparks: tja, ik wou zonodig een paard, dan vind ik ook dat ik er mee aan de slag moet. Als ik maar 1x per week wou rijden had ik ook naar de manege kunnen gaan
ja dat is ook weer waar , bij mij is het heel verschillend de enne keer rij ik dagen achter elkaar en de andere keer een week of twee niet haha
larixfire schreef:Gisteravond naar buiten geweest met Laar. Komen we langs de brandweerkazerne. Gaan er net 2 auto's weg. Niks aan de hand totdat ze vanuit de ene auto naar de andere auto via een microfoon gingen praten. Laar werd helemaal heet en wou ervandoor. De fjord van mijn vriendin bleef rustig.
Vanochtend ook buitenwezen rijden. Had even geen zin in de bak met die wind. Dus ik weer regenbroek en jas aan. Koud was het op de dijk niet normaal. Mijn vriendin werd nog haast aangereden door een volkswagen busje die ons met een kilometer of 80 passeerde. Was echt niet normaal en de paarden liepen door de regen en wind al een beetje schuin. Paard schrok en zat haast op het busje. Scheelde echt maar 2 cm. Mensen weten echt niet wat ze aan kunnen richten door zo hard een paard te passeren. Al met al nog lekker gereden. We hebben ze even laten gaan op het pad en laar was braaf. Morgen wordt het weer slecht weer en krijgt hij een rustdag en ik ook hahahahahah.