Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het probleem is dat het naar buiten staat en dat is zo iritant om het dan rechtop te krijgen, hij schuurt nu trouwens niet meer, dus kan het nu wel doen
maar ben bang dat het dan in de zomer weer mooi is, en dan krijgen we het zelfde schuur probleem weer ;$
) Die bovenste witte plukjes blijven maar omhoog staan, weet iemand ook hoe ze naar beneden moeten ?:D

. Ze heeft wel aanleg voor lange volle manen dus dat zit wel goed. Volgend jaar wil ik haar gaan scheren denk ik maar durf de hals niet aan want dan moet er een halsstuk op en dan lees je welens van die horror stories haha 

eestheer schreef:wat een verschil in coupes zeg haha! Mijn fjordje heeft een mooie boog! Had lange manen toen ik hem kreeg, maar vind hem 20 keer leuker met een boog! Alleen vd zomer weer de exceem deken op.. Mensen met ervaring die een fjord met boog hebben en ook een exceem deken hebbebn? Hoe houden jullie deze mooi?
eestheer schreef:wat een verschil in coupes zeg haha! Mijn fjordje heeft een mooie boog! Had lange manen toen ik hem kreeg, maar vind hem 20 keer leuker met een boog! Alleen vd zomer weer de exceem deken op.. Mensen met ervaring die een fjord met boog hebben en ook een exceem deken hebbebn? Hoe houden jullie deze mooi?
Is het gewoon een kwestie van op de gok? Of hoe doen jullie dat??
Ik laat Caspian zijn manen knippen (door Wollewaps) want ik ben er ten eerste niet zo goed in en ten tweede ben ik anderhalf uur bezig en dan is het nog niet netjes
Zij doet het wel met een kappersschaar, dus heb zelf geen ervaring met Ikea scharen.