Had die arme man anders voor niets gekomen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Solvy schreef:Raar, normaal gesproeken was je nu bezig geweest met de horsemanship
Medousa schreef:Solvy schreef:Raar, normaal gesproeken was je nu bezig geweest met de horsemanship
Hahah ja
Maar het weer hier valt knap tegen,
hopelijk 4 augustus (en die week ervoor) mooi weer!!
Karinnn schreef:Lees nu pas dat het niet door is gegaan. Wat ontzettend jammer zeg!
Maar misschien kan ik nu (als er nog plek ) wel meedoen 4 augustus.
ikbenfilou schreef:staat dik in mijn agenda nu 4 augustus heeft iemand voor mij tijden evt.
Solvy schreef:ikbenfilou schreef:staat dik in mijn agenda nu 4 augustus heeft iemand voor mij tijden evt.
stond paaar bladzijden terugmaar hier nog een keer:
Starttijden:
09.00 uur: Dressuur en Horsemanship
(Dit begint tegelijk, maar voor degene die aan allebei meedoen heb ik zo gepuzzeld dat je vanuit de dressuurring (bijna) gelijk doorkunt naar het Horsemanship)
+/- 11.00 uur: 30 minuten debat gemeente Barendrecht
+/- 11.30 uur: Springen
+/- 12.30 uur: Demonstratie van Amber Verhagen met Fjordy
+/- 12.45 uur: Parcours rijden met aanspanning
+/- 13.35 uur: Ringsteken met aanspanning
+/- 14.00 uur: 30 minuten debat gemeente Barendrecht
+/- 14.30 uur: Estafette
+/- 16.00 uur: Ringsteken zonder zadel
+/- 17.30 uur: Afsluiting en 30 minuten debat gemeente Barendrecht
Solvy schreef:De eigenaar van Silvy en bram mijn verzorgfjorden en ik denken erover om een trektocht te organiseren met fjorden, zouden mensen hiervan dan ook intresse hebben:D ??
Tallie_Ho schreef:Solvy schreef:De eigenaar van Silvy en bram mijn verzorgfjorden en ik denken erover om een trektocht te organiseren met fjorden, zouden mensen hiervan dan ook intresse hebben:D ??
Yep, daar heb ik zeker interesse inWaar wil men het gaan houden?