Had die arme man anders voor niets gekomen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij is er inderdaad al een aantal keer bij geweest, op de kinderboerderij dan.. Of 4 in t land komt weet ik niet hoor, ik stelde t voor en toen zei Robin dat ze mij dan mochten interviewen, maar dat vind ik zeg maar vreselijk!! En hij is tenslotte beheerder van de Kleine duiker, dus ik vind het zijn taak!! Haha! 
Solvy schreef:Raar, normaal gesproeken was je nu bezig geweest met de horsemanship

) mooi weer!! Medousa schreef:Solvy schreef:Raar, normaal gesproeken was je nu bezig geweest met de horsemanship
Hahah ja
Maar het weer hier valt knap tegen,
hopelijk 4 augustus (en die week ervoor) mooi weer!!
het moet gewoon doorgaan

hopelijk blijft dat zo
Karinnn schreef:Lees nu pas dat het niet door is gegaan. Wat ontzettend jammer zeg!
Maar misschien kan ik nu (als er nog plek ) wel meedoen 4 augustus.
ikbenfilou schreef:staat dik in mijn agenda nu 4 augustus heeft iemand voor mij tijden evt.
maar hier nog een keer:Solvy schreef:ikbenfilou schreef:staat dik in mijn agenda nu 4 augustus heeft iemand voor mij tijden evt.
stond paaar bladzijden terugmaar hier nog een keer:
Starttijden:
09.00 uur: Dressuur en Horsemanship
(Dit begint tegelijk, maar voor degene die aan allebei meedoen heb ik zo gepuzzeld dat je vanuit de dressuurring (bijna) gelijk doorkunt naar het Horsemanship)
+/- 11.00 uur: 30 minuten debat gemeente Barendrecht
+/- 11.30 uur: Springen
+/- 12.30 uur: Demonstratie van Amber Verhagen met Fjordy
+/- 12.45 uur: Parcours rijden met aanspanning
+/- 13.35 uur: Ringsteken met aanspanning
+/- 14.00 uur: 30 minuten debat gemeente Barendrecht
+/- 14.30 uur: Estafette
+/- 16.00 uur: Ringsteken zonder zadel
+/- 17.30 uur: Afsluiting en 30 minuten debat gemeente Barendrecht
... Ik heb sinds deze week mijn startkaart (
) en mijn vader wilt dus niet ook nog is 4 augustus rijden. Helaas, ik had jammer genoeg wel vervoer voor de 30ste
. 

Solvy schreef:De eigenaar van Silvy en bram mijn verzorgfjorden en ik denken erover om een trektocht te organiseren met fjorden, zouden mensen hiervan dan ook intresse hebben:D ??
Waar wil men het gaan houden?
Tallie_Ho schreef:Solvy schreef:De eigenaar van Silvy en bram mijn verzorgfjorden en ik denken erover om een trektocht te organiseren met fjorden, zouden mensen hiervan dan ook intresse hebben:D ??
Yep, daar heb ik zeker interesse inWaar wil men het gaan houden?