Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

HenJ schreef:Hoi, Heb je sjors sinds kort???
Bij de boer waar ik sta met jordy, heeft een fjord gestaan. Een jonge nog. Die is een maand geleden ongeveer verkocht. Is dat onze sjors????
Als dat zo is, dan heb je echt een schatje gekocht. Toen hij voor het eerst mee ging naar het grote bos liep hij overal voorbij, dit terwijl Jordy (die er al vaker is geweest) overal van weg vloog!!!
Heidie

Vippie schreef:roosje84 schreef:Tuluk...elke kleine fjord mag bij de kleine fjordenclub!
Ja Viv..ik ben je nog steeds dankbaar...geen aandranggevoel voor een L proefje
Nope nog steeds niet sorry, denk ook niet dattie dat nog gaat halen, ze zijn een stuk strenger geworden.
) roosje84 schreef:Joh...join the kleine fjorden club(danc is 1.41)
janinetjjj schreef:Svenna van Men_sven en eefiesvenna of Taco van Taaclover.
albertnap schreef:Nou mochten er mensen nieuwsgierig zijn en Pjôtr een keer in het echt willen zien. A.s. vrijdag moeten we Z2 kampioenschap rijden in Heerjansdam (Zuid-Holland). We moeten om 15.40 starten. Misschien tot vrijdag
albertnap schreef:Nou mochten er mensen nieuwsgierig zijn en Pjôtr een keer in het echt willen zien. A.s. vrijdag moeten we Z2 kampioenschap rijden in Heerjansdam (Zuid-Holland). We moeten om 15.40 starten. Misschien tot vrijdag
Eefiesvenna schreef:@ albertsnap; wat is Pjôtr stoer! Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit van jullie gehoord had (en ik ken al aardig wat fjordenlui)
Geen zin om eens naar Texel te komen en ons eens les te geven?
wodan schreef:Svenna, Taco, Tasja, Odin, Kventin heb ik allemaal al een keer gereden. En ben van deze 5 toch helemaal weg van Kventin en daarna Odin(tja half zusje van mijn Wodan)
Ik wil Sjors nog wel eens zien en Yuri broertje van Taco.

Heb een hele waslijst hoor.
En dan zie ik vast Yuri ook wel. albertnap schreef:Nou mochten er mensen nieuwsgierig zijn en Pjôtr een keer in het echt willen zien. A.s. vrijdag moeten we Z2 kampioenschap rijden in Heerjansdam (Zuid-Holland). We moeten om 15.40 starten. Misschien tot vrijdag
Als ik Laury zo ver krijg, dat ze mee gaat komen we
Heb ik al gedaan, maar dat boeit niet 
rooslovertje schreef:Hihi,
ik heb inmiddels ook al wat fjorden gemeet. (op bijv. evenementen, niet prive)
Ik zou er nog wel wat willen zienHeb een hele waslijst hoor.
-Plaudar
-Vinga
-Svenna
-Ozar
Inmiddels heb ik toch al wat fjorden irl gezien.
-Yuri (bij het wegbrengen van maibletje. in de wei, maar ach)
-Taco (hk)
-Unique (meeting)
-Wupke (meeting)
En waarschijnlijk ga ik bij een meisje van een ander forum slapen, en dan kan ik misschien Maible nog zienEn dan zie ik vast Yuri ook wel.
En altijd leuk als je komt meeten 

Citaat:
Het klopt idd dat we nog nooit op een fjordenwedstrijd geweest zijn. Wilde de laatste keer naar Wijk bij Duurstede komen, maar er werd toen geen Z verreden. Als dat wel een keer zo is, kom ik graag een keer! In mijn onderschrift trouwens nog een link naar wat foto's van Pjôtr tijdens de Dag van Mens en Dier afgelopen zaterdag.