Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij zaten in de 3de groep bij de dressuur clinic van Bart Bax, en deden mee met Hollands next top fjord en we mochten mee lopen met de bijzondere paarden. Door alle drukte zelf niet zo veel foto's kunnen maken
MarcellaDB schreef:Ik ben nog lekker aan het na genieten van een fantastische dag, complimenten voor de organisatie. Het was een geweldige geslaagde dag met leuke onderdelen en clinics,echt top! zeker voor herhaling vatbaar.![]()
Heeft iemand toevallig ook nog wat foto's geschoten van mij en Dolfin?wij zaten in de 3de groep bij de dressuur clinic van Bart Bax, en deden mee met Hollands next top fjord en we mochten mee lopen met de bijzondere paarden. Door alle drukte zelf niet zo veel foto's kunnen maken

Heb heel veel respect voor de ruiters iig dat ze zich zo goed hebben gehouden... Hoop dat de schade meevalt voor iedereen. 
MarcellaDB schreef:Ik ben nog lekker aan het na genieten van een fantastische dag, complimenten voor de organisatie. Het was een geweldige geslaagde dag met leuke onderdelen en clinics,echt top! zeker voor herhaling vatbaar.![]()
Heeft iemand toevallig ook nog wat foto's geschoten van mij en Dolfin?wij zaten in de 3de groep bij de dressuur clinic van Bart Bax, en deden mee met Hollands next top fjord en we mochten mee lopen met de bijzondere paarden. Door alle drukte zelf niet zo veel foto's kunnen maken
https://www.facebook.com/SaskiaLambertsFotografie
De foto's van 11.00u - 12.30u zijn bijna klaar met uploaden en daarna ook te bekijken.
Zie bovenstaande linkjes! ukie schreef:MarcellaDB schreef:Ik ben nog lekker aan het na genieten van een fantastische dag, complimenten voor de organisatie. Het was een geweldige geslaagde dag met leuke onderdelen en clinics,echt top! zeker voor herhaling vatbaar.![]()
Jullie hadden een prijs toch, met Top Fjord? Dan heb ik misschien foto's van je. Als je je mailadres doorgeeft, zal ik sturen wat ik heb

na genieten van alle foto's was echt mega leuke dag
spot je zelf maar er tussen uit