ik denk dat Ravina het ook wel kan,alleen ik niet,haha. mijn bijrijdster wil dolgraag een keer crossen,maar zelf zweet ik al peentjes bij een simpel steilsprongetje,haha.
ik zal Ravina over haar halfbroer vertellen,dat ze maar net zo goed mag gaan springen als hij
Vorig weekend met Ravel twee keer een rondje gereden met het oefenspringen bij ons op stal. Okay de hoogte is niet schrikbarend. Het was de eerste keer dat we samen een parcours sprongen! Hij vond het prachtig!
PRETKOP
Deze vond ik echt cool!
Crossfoto's zijn gaaf zeg!
Nette
Geplaatst: 11-07-11 12:21
Gewoon omdat ik het altijd zo leuk vindt om alle fjordjes op bokt een beetje te volgen, reageer ik hier even. Wat weet iedereen toch vooruit te gaan met de meest eigenwijze pony's die er bestaan haha.
wat een geweldige foto's weer ! Ik zal deze week ook weer eens fototjes maken van Sunny
Onyxbertha
Geplaatst: 12-07-11 10:54
Een kennis van me oma heeft onyx na geschilderd! Ik heb het voor mijn verjaardag gekregen! de achtergrond klopt niet maar het ging om het paard !
Zack
Geplaatst: 12-07-11 10:57
Niet zo een mooie crossfoto als de rest.. maar vond hem toch wel leuk om te showen. Dit bewijst maar weer hoe zwaar het leven is op het wilde westen land
Nant
Geplaatst: 12-07-11 13:09
Zat na het wandelen even voor de wei in het gras wat te drinken en ik had gezelschap..
fienaaa
Geplaatst: 12-07-11 13:29
Weer allemaal leuke foto's! Zack, die van jou liggen ook heerlijk voor pampus!
Nou ik kan Emir eindelijk weer eens spammen ! ^^ Ik was ook van de partij met de fjordencrossles... Echt het was super, en Emir was heerlijk enthousiast, zo voor de eerste keer na een half jaar/langer... Ik was helemaal happy!
@Zack Dankje! Ik was echt zo trots op Emir, hij was zo enthousiast (dat is hij alleen bij springen/crossen) En Emir kan wat van die van jou leren: liggen, hij ligt nauwelijks even rollen en dan heeft hij de grond wel weer gezien!