Reinou, we weten dat je je best doet en even rust voor jou kan ook geen kwaad. Mooi dat je het geregeld heb we wachten af tot we weer los kunnen gaan op FW.
hier ook geen fw.. straks banjer maar ff rijden en bella een beetje fatsoeneren.. nu merk ik pas hoe veel ik eigenlijk op fw zit haha
marjan1986
Geplaatst: 05-11-10 13:07
Zou nieuwe foto's van archy plaatsen van het springen op FW Maar dat wou helaas nog niet. Heb er nu maar 2 op Fjorden in the picture gezet. Hoop dat FW het snel weer doet!!!!!!!! Zo dan eerst ook maar naar mijn paardjes toe en ff trainen voor de wedstrijd morgen. Wel leuk dat iedereen van FW nu hier op Bokt verder praat.
Ook ik meld me hier maar... uberverslaafd al tig keer gekeken of ie het niet toevallig alweer deed en toen besloten "verhip, zal er niet iets op bokt staan erover?"...uiteraard
Maar niet netjes van de host dat ze dat niet even in overleg doen nee, ronduit slecht zelfs. Als FW dan zoveel overlast bezorgd was het zelf een betere service geweest om m gewoon op eigen initiatief van hen al naar een eigen server te zetten en het probleem voor te leggen bij jou Reinou onder de voorwaarde dat ie nu tijdelijk op een eigen server draait. En bij geen verandering of gevonden oplossing offline gaat..bijvoorbeeld. Bedoel...jij bent toch ook gewoon betalende klant bij hen!?
Foss
Geplaatst: 05-11-10 13:31
Goh wat hebben we straks veel te vertellen, ik denk dat de nieuwe server gelijk overbelast is.
Whahaha Karin, ik zie het al helemaal voor me. Kunnen we nóg niet FW-en .
kristelhans
Geplaatst: 05-11-10 13:56
Oooh wat is het gezellig hier! Nog 5 minuten en dan begint mijn weekend! Wat zal ik eens gaan doen? Beer wilde ik eigenlijk een dagje vrij geven..die heeft het zoo goed gedaan deze week..altijd eigenlijk.. Dus...koffie en taart in de stad ofzo..maar met wie..iedereen werkt..niks aan!
Met dat probleem zit ik dus ook! ben gewoon 9 dagen vrij van werk.......
Lennox
Geplaatst: 05-11-10 14:09
Dat zou ik niet een bedenken in mijn eentje een biosje doen, dan zou ik de keuze maken voor een filmpje met en kop thee en dekentje op de bank .
Ik ben ook door mijn werk heen, denk dat ik lekker op tijd naar huis ga (op tijd is 17.00u hahaha). Man waarvoor ik werk heeft besloten om op vrijdag-/ zaterdag- of zondagavond met het MT uit eten te gaan...damn heb je weekend zit je nog met je collega's .