Van Fjordy (urbinia): v. Kerria m. Primulavan Gandur: v. Yordy m. UrbiniaZonja: BalonyTweeling: v. Yordy m. Zonja
Alina1989 schreef:Die van mij is Reitze x Gardar [ Afbeelding ]Ik heb ook een Reitze x Gardar gehad,helaas op 5 jarige leeftijd in moeten laten slapen.Ik heb even in je profiel gespiekt,allemachtig wat heeft Boris mooie manen zeg,zo'n bos heb ik nog nooit gezien denk ik, schitterend!!
Amber_ schreef:Leuk, de vader van mijn spring Fjord is ook Orsta Haha, bij mij vind ze het springen nog niet zo geweldig, maar ik ben ook nog maar net begonnen
Kaulitz schreef:Mijn prisca (priscilla officeelMoeder: EshterVader : HalstorMoeders vader : NorbertDit klopt niet helemaal denk ik. Moeders vader is Myrstein maar moeders moeders vader is Norbert.
Ik heb sinds kort een fjord, Caija, afstamming Timor x Reykjagaard. Caija draagt het Gra-gen, haar volle broer is Aard, dekhengst van de Bilterhoeve.
Nelis zijn vader is Bjorgard en zijn moeder is Sidelia (vader van moeder is Kurt)Hessel zijn vader is Timor en zijn moeder is Yanneke (vader van moeder is Sverre)
Mijn eigen fjordendame Imre:vader: Timormoeder: YannekeOpa: SverreMijn 'verzorg' fjord Dieter:vader: Timormoeder: VrederiekeOpa: Anton