Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Tuurlijk,maar bij reguliere wedstrijden maakt het niet uit toch. Dat verhaal over de spat/artrose vind ik onzin...ook warnbloeden hebben vaak zat blessures op hoog niveau
Citaat:Begrijp me niet verkeerd,ik vind mijn fjord het gaafst en ik vind het erg leuk fjorden te zien rijden. Ik vind alleen dat sommige fjordenruiters zo 'afgeven' op kwpn paarden en dan ben je niks beter als de mensen die neerbuigend over je fjord doen
Snoevie schreef:Begrijp me niet verkeerd,ik vind mijn fjord het gaafst en ik vind het erg leuk fjorden te zien rijden. Ik vind alleen dat sommige fjordenruiters zo 'afgeven' op kwpn paarden en dan ben je niks beter als de mensen die neerbuigend over je fjord doen
randie schreef:Citaat:Tuurlijk,maar bij reguliere wedstrijden maakt het niet uit toch. Dat verhaal over de spat/artrose vind ik onzin...ook warnbloeden hebben vaak zat blessures op hoog niveau
Voor een ( gezond ) warmbloed valt Z nog onder de basis, voor een koudbloed heb je het dan al heel ver geschopt. Klinkt misschien heel minderwaardig maar zo bedoel ik het echt niet ...
Nies_ schreef:Ik vind guus nisk aan eerlijk gezegd, zijn er toch echt een hele hoop die ik 10x liever zie en dan heeft ie nog zn kleur mee ook![]()