Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ja ik heb nu 0 grams regendeken met fleecevoering opliggen.. Als die geschoren is dacht ik eraan om de 220gr op te leggen, en dan heb ik nog een 200gr onderdeken mocht het echt heel erg koud gaan worden, das dus wel goed? 
Jaime_ schreef:Ooh okeJa ik heb nu 0 grams regendeken met fleecevoering opliggen.. Als die geschoren is dacht ik eraan om de 220gr op te leggen, en dan heb ik nog een 200gr onderdeken mocht het echt heel erg koud gaan worden, das dus wel goed?

Zack schreef:jeeezussss, wat hebben jullie al snel een dikke deken om joh!
Die van mij word maandag geschoren en die houd gewoon zijn 0 grams op warm zat.
Als het onder de 5 graden word krijgt hij pad een warmere deken op.
Anders zweet dat arme beest zich een ongeluk..
Hij heeft het echt niet koud hoor, het is nu warm zat. Als het straks gaat vriezen, dan krijgt hij zijn 300 grams op, word het echt heel erg koud, dan gaat daar zijn regendeken ook nog overheen
Zo doe ik het al jaren, altijd goed gegaan
liefst eentje zonder deken op? 
Was haar 1e keer en ze was he braafste paard van stal
Geen kik gegeven hoorde ik
D'r manen moeten nog even geknipt worden, dan zal ik wel foto plaatsen
Heb 2 dekens op gedaan, een 100 grams met een 200 grams.. Peelie schreef:een paar pagina's terug secretLIN...
Mijn haffe damen word aan het eind van deze maan geschoren. toch wel weer spannend hoor
Ik denk dat ze blij is als het er af is. Met rijden heeft ze het zo snel zoo warm... na een half uur wil ze niet meer. Nog even doorzetten
Maar ze vind het zoooooo lekker
Ik zal er morgen even een foto van maken, dat is er vandaag echt niet van gekomen...