Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daphne_65 schreef:Gefeliciteerd Esther en Anita met de resultaten!! super!!
Het stamboek is weer lekker bezig. Ze hadden Shadow gemeten op 1.39m en nu staat er in haar paspoort 1.37m Ook de haarwervels zijn met blauwe pen ingetekend en er staat geen handtekening bij dat het signalement aangepast is. Zal er straks eerst maar eens een belletje aan gaan wagen!

Daphne_65 schreef:Het stamboek is weer lekker bezig. Zal er straks eerst maar eens een belletje aan gaan wagen!
akci schreef:Daphne_65 schreef:Het stamboek is weer lekker bezig. Zal er straks eerst maar eens een belletje aan gaan wagen!
Succes met bellen, mij is het nog niet gelukt![]()
Stamboek is zeker lekker bezig....
Krijg ik vandaag een brief in huis dat Cindy nog niet DNA is getest.
Terwijl ik toch echt de sticker achter in het boekje heb geplakt.
Ze is als veulen zijnde al getest....morgen maar weer eens een belletje wagen...

mellenoska schreef:gefeliciteerd met de punten van Ferro en Fjella het komt niet vaak voor dat een veulen 40 punten haalt, maar volgens Olaf waren het ook plaatjes van veulens.
mellenoska schreef:Dewi en Fayah (beide van Muis, voor het stamboek Rodalein) hebben het goed gedaan op Texel:
Fayah was veulen kampioen en Dewi jeudkampioen en dagkampioen. Dus wij hadden een goede dag ondanks de wind en tijdens de kampioenskeuring de regen.