wel leuk zo'n rit alleen zwaante maakt er een potje van

heb het al vaker meer gemaakt medam moet gek doen zucht...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XxXchaXxX schreef:De eigenaar van die kudde overleed dus alle fjorden moesten weg verkocht of slager, die van mij kwam met een groep hier in de buurt op een weiland te staan en even later had een manege hem gekocht voor de manege lessen maar daar was die niet geschikt voor en toen had ik hem gekocht
Cinnepin schreef:wat leuk zeg! Goed ook!
Ik rijd voornamelijk recreaftief en ben dus weer begonnen met lessen, maar waar zowel Bonito als ik allebij van houden zijn de bosritten! En dan zo hard mogelijk, maar vind t bos nu te nat en benk bang dat we uitglijdendus trainen we leker in de bak,
Een half zusje van mijn pony heette officeel ook zwaantje en had dezelfde leeftijd! Maar das de vader Zidar vananders had ik zo nog geloofd dat ik jouw pony nog gezien heb als veulen:P
Zwaantje en mijnes waren toen nameleijk de enige 2 veulentjes :p
colunder schreef:Jeetje wat gaan jullie hard zeg!
Vandaag niks gedaan met alex,ik wilde eigenlijk even kijken of hij nog kreupel liep maar toen ik naar hem toe liep lag hij zo lekker in de wei te dutten dat ik hem maar heb laten liggen.
Ik laat hem morgen wel even een stukje draven om te kijken.
chica_lover1 schreef:Anoniem schreef:wat leuk zeg! Goed ook!
Ik rijd voornamelijk recreaftief en ben dus weer begonnen met lessen, maar waar zowel Bonito als ik allebij van houden zijn de bosritten! En dan zo hard mogelijk, maar vind t bos nu te nat en benk bang dat we uitglijdendus trainen we leker in de bak,
Een half zusje van mijn pony heette officeel ook zwaantje en had dezelfde leeftijd! Maar das de vader Zidar vananders had ik zo nog geloofd dat ik jouw pony nog gezien heb als veulen:P
Zwaantje en mijnes waren toen nameleijk de enige 2 veulentjes :p
jah?heb jij foto's toen ze als veulen was dan? dat is leuk zeg!!!! zwaantje is van reitze
zijn nog 2 half broer en zus van zwaantje
zwaantje is 5.5 jaar volgend jaar 19 mei word medam alweer 6