Weet dat ik contact moet houden maar vond het zo'n vrolijke foto
xNinja
Geplaatst: 26-08-12 12:02
Gister weer naar m'n pownie geweest. M'n nieuwe setje gepast :
m'n moeder had de foto gemaakt en toen ze weg wou gaan ging ik draven viel Ninja op haar knieën en ik viel ernaast... Gelukkig hadden we allebei niks. Maar de schrik zat er wel goed in. Daarna even aan de hand gestapt en gedraaft kijken of ze niet kreupel was. Gelukkig was ze niet kreupel. Daarna nog even verder in de bak gereden(ik reed in de wei want de bak is beetje zwaar) ging verder gelukkig wel weer goed
Nee viel reuze mee gelukkig! De grond was natuurlijk kurk droog geweest van de warme dagen. Dus het was nu vooral oppervlakkig nat en verder niet glad. Alleen de brug waar we overheen moesten wel, toen zat Ziack opeens op zijn kont
Een bryan spam! Voor de duidelijkheid bry is een halve Fjord
De foto's zijn van vorige week, mijn multifunctionele beesie!
S_imonee
Geplaatst: 27-08-12 19:11
Wat een super leuke foto's allemaal weer. Ben hier al een poos niet meer geweest, dus weet niet meer zo goed wie bij wie en wat bij wat hoort, daarom doe ik alleen de laatste pagina!
Toffe snor josewoos! En super gave foto's! Ik vind Bryan echt zo'n mooi paardje he! Leuke foto's Esmir!
Ik heb ook weer leuke foto's van Ziggy ondertussen, maar kan op een of andere manier nergens meer normaal uploaden
xandra88
Geplaatst: 27-08-12 19:22
hahahaha die snor maakt het echt af
Esmir, wat ziet Bryan er goed uit zeg! Blijft een leukerd om te zien
S_imonee
Geplaatst: 27-08-12 19:42
Yes! Heb iets gevonden waarmee het nu wel lukt!
Ziggy zijn knappe hoofd! Helaas de manen een klein beetje mislukt