Weer super leuke foto's!!Maks doet ook vaak 1 neusgat optrekken, maar niet zo extreem als die fjord!!
Mijn 2 lieve meisjes die ondertussen naar hun nieuwe huisje vertrokken zijn. Ik zal ze missen . Mieke zal ik gelukkig wel nog regelmatig zien.De heilige drievuldigheid . Paddy blijft wel nog bij mij
Moderatoropmerking:Het is niet toegestaan om offtopic te kletsen in fototopics. Dit is nu meerdere malen aangegeven. Helaas heb ik nu alsnog posts moeten verwijderen
Wat heeft Mieke PRACHTIGE manen!! Jammer dat ze weg zijn!Een fjordentopic zonder Jordy kan niet hoor! Hier is mijn knappe 16 jarige mannetje
@Tass: Fiorano ziet er goed uit!@Sjintoo: Wauw wat een mooi fjordjes! Echt zonde dat ze weg zijn..@Jasminds: Mooi beestje, dat groen staat leuk!
wat een lieve fotos van Ygor zeg en zenneth is leuk!!tass wat zijn ze leuk geworden de fotos knappe grote vent!och jeetje mieke ook weg sjintoo kootje gisteren
wauw wat is fiorano mooi geworden zeg!Kootje is mooooi (L)Sjintoo wat jammer dat je beide dames hebt verkocht! heb altijd een zwak gehad voor Falke!
Amber_ schreef:josewoos schreef:Volgend jaar weer een fjordencross lesje? Sowieso !! Ik wil het in voorjaar weer keer organiseren! Im in!! ik blijf dit volgend haha