Finnea: Nee, die intenties heb ik niet.. Hij heeft wel als hengstenveulen een A-premie gehaald, volgens zijn stamboek. Maar misschien denk ik over een jaar "nou ik ga naar keuring!" hoor, heb daar nu alleen nog niet zo'n zin in, haha.
Pff.. Ik heb mijn Profiel weer is geupdate, ben nog niet eens klaar haha. Wat vinden jullie van Fjordy zijn stukje ?
super gaaf! ook de "minder leuke momenten" Mooi profielstukje en mooie foto's!
mairead
Geplaatst: 23-01-11 14:55
Zo trof ik mijn dametje vanmorgen aan in d'r box; ik mocht er ook wel gezellig bij komen zitten om even lekker te knuffelen. Zo lief: Ik zie haar niet zo vaak liggen, wanneer ik er ben: (fotos met mobiel, dus een beetje korrelig...)
(Dit is trouwens niet haar chagerijnige look: het gebeurt zelden en zeker niet naar mij toe, maar de oortjes kunnen nog platter in de nek. Ze kijkt gewoon meestal een beetje 'ongeïnteresseerd' )
Blondje mocht gister voor het eerst weer naar buiten na 6 maanden . Het was zo van rennen, bokken, springen, rustig lopen, rennen, bokken springen, rustig lopen, rollen, bokken springen rennen en rustig rond kijken . Mijn knappe Blondsel .
En mijn knappe Fiorano .
linnke
Geplaatst: 23-01-11 17:02
marjan1986 schreef:
Archibald in zijn brave periode op de Friese Kampioenschappen outdoor 2010
en meneer kan ook nooit es normaal met halsters doen.....
haha met dat halster doet mijn yoeri ook Maakt niet uit of het aan de strakke kant zit of niet op 1 of andere manier krijgt hij het regelmatig voor elkaar