Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moest ie nog even vies maken.
 Moest ie nog even vies maken.  

lief!!
 lief!!                                                         

& rood staat altijd zo leuk!
 & rood staat altijd zo leuk!                                                         

uudje schreef:Volhouden hoor Mariska.
Bij Udo was ik het de eerste ook zat, vond het er niet uit zien en had ze weer geknipt.
Achter af veel spijt van en toch weer geprobeerd en nu heeft ie mooie lange manen, maar hoop dat ze nog langer worden.
 , dus ik ga mijn uiterste best doen om die mooie schaar in mijn poetskist te negeren
 , dus ik ga mijn uiterste best doen om die mooie schaar in mijn poetskist te negeren   Hopelijk kan ik snel een foto tonen van manen die consistent blijven hangen, en niet een beetje, maar toch nét niet
 Hopelijk kan ik snel een foto tonen van manen die consistent blijven hangen, en niet een beetje, maar toch nét niet   

" is een directe reactie op een foto, en dus toegestaan. Een reactie naar aanleiding van een foto "Jee wat is Pietje veranderd. Hoe is hij ook maar weer bij jullie gekomen? En wat heb je met hem gedaan?" is niet toegestaan. Door dit soort vragen 'lok' je andere off-topic reacties uit, daarnaast is het niet een reactie óp de foto, maar naar aanleiding van de foto.
 " is een directe reactie op een foto, en dus toegestaan. Een reactie naar aanleiding van een foto "Jee wat is Pietje veranderd. Hoe is hij ook maar weer bij jullie gekomen? En wat heb je met hem gedaan?" is niet toegestaan. Door dit soort vragen 'lok' je andere off-topic reacties uit, daarnaast is het niet een reactie óp de foto, maar naar aanleiding van de foto.