Eerste stukje liep ik naast Bon was weer eens te lui om op te zadelen en ze waren 50 meter van t land rugby spelen dus dacht lop het eerste stukje wel, in Spaarnwoude aangekomen via zo een wegwijzerpaddestoel opgestapt, Bon was lekker vrolijk stappen, het andere paard ook.
Alleen maakt dat paard als zij een ander paard passeert altijd een bokkesprong, dat meisje is dat gewend en nadat Bon zich de eerste keer een ongeluk schrok keek ze er niet meer vanop.
Zo'n 50 meter voor ons reedt een ander vrouwtje die op dezelfde stal staat als het meisje waar ik mee reedt.
We passeren 2 paarden, dus gekke bokkesprong we rijden verder passeren weer 2 paarden weer gekke bokkesprong.Toen reden we paar meter verder en maakte ze nog eens n gekke sprong, toen viel dat meisje eraf, paard rent in galop weg, langs dat andere paard (die van dezelfde stal) die ook opzij springt dt vrouwtje valt er ook af (hield gelukkig wel dr paard vast) en Bon ja Bon staat er gewoon heel vrolijk naar te kijken hahahhaa bleef gewoon stil staan geen stap voor of achteruit, tilde dr hoofd amper op :p Het eerste paard waar we mee op stap waren besluit om te draaien en komt weer hard terug gegalopeerd, toen ben ik toch maar even afgestapt (1x mazzel is 1 ding :p maar wie weet 2e keer minder mazzel) op mij en Bon af (die nog steeds stil staat te kijken) rent om ons heen en gaat paar meter verderop gras staan eten.
Gelukkig niemand echt gewond geraakt ofzo.
Maar heb Bon wel ff hele dikke knuffel gegeven dat ze zo braaf bleef staan haha ik zat er zonder zadel op dus was er 100% zeker afgedonderd.. als ze was gaan rennen.
Rest van t rondje maar ernaast gelopen (kwam geen paddestoel meer tegen haha)