Ik zal vanmiddag eens even kijken of Yfke ook witte puntjes heeft ze staat nu lekker in de wei te grazen
yfkelover schreef:Wat een paard die Toot blijf hem geweldig vinden Lijkt ook steeds meer op Manus he ?
Haha Amber, bij dat filmpje op 1 minuut ongeveer. Toot zwiept ook echt met zijn hoofd, zodat zijn voorpluk niet meer voor zijn ogen zit
Angel schudt juist altijd die voorpluk voor dr ogen Doe je hem weg, gaat ze net zo lang schudden tot ie weer model ontploft is Leuk filmpje en foto's
Amber_ schreef:yfkelover schreef:Wat een paard die Toot blijf hem geweldig vinden Lijkt ook steeds meer op Manus he ?Inderdaad daarom is het ook zo jammer dat Toot geen dekhengst wordt
Wow, Maaike en Macs hebben een dikke manenkam zeg!Toot is leuk! Haha geweldig die sprong in de lucht En witte puntjes op de oren, is dat zo bijzonder? Dat is toch normaal bij fjorden?
Moet ook zeggen dat ze nodig geknipt moeten worden hoor!! Maar hun manenkam is inderdaad zeer breed!Schattig koppie hierboven!
zooow toot springt hoog en wat een mooie winter fjorden plaatjes met mooie witte puntjes heeft Carmen ook Hier een sneeuw foto van mijn donkere Carm
Ja he ze is echt donker bijna net zo donker als een haflinger, maar daardoor kan ik dr wel altijd vinde in de wei tussen alle normale lichte fjordjes
Wooooowww Tootje prachtige stills Amber! Gek beest heb je!Maks en Maaike zijn lief samen Carm is idd. donker zeg! Steekt mooi af zo tegen de sneeuw.Wat een lekker neusje heeft Thorak. Voelt zich ook wel thuis in de sneeuw zo te zien Hier weer eens twee foto's van mijn knappe merrie. Dat ze knap is weet ze zelf ook wel trouwens Je zou het iig. denken als je de foto's ziet....Finnea Totaalplaatje, ze ontwikkelt lekker door