Anita45; ok maar karant geeft volgens mij wel echt mooie nakomelingen als ik het zo bekijk
Hippepony
Geplaatst: 15-08-12 13:39
Zie ik nou een vliegende shetlander (of een ander zwart rasje)?? Leuke fjord!
_Deniise_
Geplaatst: 15-08-12 20:07
Hoi hoi!!
Ik kijk al een tijdje mee met jullie leuke foto's en omdat ik nu eindelijk een beetje goeie foto's heb, laat ik hier ook maar mijn nieuwe aanwinst zien! Givanno (v. Kunar)! Hij staat nog niet bij mij, maar hij gaat rond september verhuizen
Laatst bijgewerkt door Mri op 20-08-12 21:06, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:excuses voor het bewerken, ik lette niet op
Gisteren werd Cas op de foto gezet en de fotograaf wilde ook graag losfoto's. Nou oké, zo gezegd zo gedaan. Cas kon mooi over een recht pad galopperen (nergens stonden weggewerkte paaltjes trouwens, hij loopt compleet los, wél in een afgesloten gebied -Terhorsterzand-) om aan het eind op een grasveldje te gaan staan eten... Klinkt prima in de oren voor een Fjord toch? Eten.
Nou, Cas dacht daar anders over, hij bedacht zich om een spannendere route te nemen door de bosjes en over de hei heen Rare pony
Op de eerste vier foto's gaat het nog zoals gepland, maar daarna...
wel hele mooie foto's hoor van cas! josewoos; nou ik vindt de tekening heel goed gelukt je ziet het niet eens dat hij al jaren niet meer had getekend en trouwens leuke fjord
2 weekjes geleden zijn Jet en linda bij ons geweest. En Jet heeft familiefoto's gemaakt.
Familiefoto. Dit zijn Evita (v. Tsjerk geb. 2008), Anca (mama van het grut, V. Manus geb. 2004), jongste dochter Hikari (geb. 27 maart 2012, v. Hannibal) en Isco (enige ruin, geb. 2009, v. Ismo). Op de foto missen we nog (Ga)Biëlla (v. Boy, geb. 2010).
En de hoofdjes van Evita en haar jongste zusje (H)Ikari.