Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madje1992 schreef:Korte of Lange manen? Bij lange manen op dezelfde manier als bij de voorpluk. door net als bij het vlechten, steeds een plukje in een elestiekje te doen(net zo lang tot alles in een elestiekje zit). en dan kun je plukje voor plukje knippen. Ik draai de plukjes en alles wat eruit springt knip ik en aan de onderkant knip ik maar dan niet recht. Middelste punt het langste en de rest glijdend korter makken. Dat is wat ik bij Bella doe. En daarmee behoudt ik het natuurlijke effect een beetje.
@ LOLLYYwood: Zodra het weer het toe laat kun je het helemaal nat maken en het dan in model brengen. Goed kort houden voorlopig. Mocht dat niet werken zou ik zeggen, helemaal kort wieken en dan wanneer het weer aangroeid in model brengen.
eestheer schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit zijn foto's die ik gekregen heb van de vorige eigenaar. Hij had hier erg last van zn zomerexceem en schuurde erg veel. Maar om toch een beetje een impressie te krijgen hoe het eruit ziet heb ik deze ff gepakt. Ik ken hem namelijk niet anders dan met "lange" manen:
[ Afbeelding ]
eestheer schreef:Ja dat is Co. Co is nog niet van mij, maar dat word hij wel.. Maar omdat Abby de paardenopleiding gaat doen en Co niet mee kan nemen heeft ze een ander paard gekocht. Co zal vanaf 4 mei officieel van mij zijn. Omdat ik me goed wil voorbereiden ben ik me nu al aan het informeren over dit soort dingen..