Leuk die Davin, hij lijkt wel heel kort of zie ik dat verkeerd?
Fim is echt cool, alleen een vraag, verbrand ze niet heel snel met die lichte huid??
Aah Caspian, wat een leuke foto van hem
Ziack aan zee? Leuke foto's.
Uvita ziet er ook mooi uit
Marcella
Geplaatst: 05-05-13 20:21
Josewoos knappe Ziack. Knappe Cas die voorbij kom. Wauw Fimke springt gewoon van het beeld af. Nanaatjee mooie foto's. Madje1992 ook mooie foto's vind het alleen een beetje eng zo dichtbij die auto.
Vermoeiend hoor een buitenrit van 1,5 uur in stap. Slankie.
Nanaatjee
Geplaatst: 05-05-13 20:34
loisenpien4 schreef:
Leuk die Davin, hij lijkt wel heel kort of zie ik dat verkeerd?
Hij is inderdaad wel kort, maar de foto vertekend een klein beetje Niet de mooiste foto, maar geeft een beeld
mooie knappe fjorden zie ik weer allemaal langs komen maar ik moet zeggen dat idd fimke er echt goed tussen uit sprong met haar mooie knal roze halster! (staat haar wel heel goed hoor )
uudje; hahahha nou dat is nu dan officieel dan gelukt
AaronYve
Geplaatst: 07-05-13 15:20
Mooie plaatjes weer! Fimke is niet mijn kleur fjord maar wel leuk om die kleur eens te zien! Dat roze halster past er wel heel mooi bij, valt goed op idd Nanaatje, ook een mooi halster en wat een leuke naam voor je fjord!
Dorine92
Geplaatst: 07-05-13 15:23
Is fimke een albino-fjord? (of zeg ik nou iets heel doms??) Of is dit gewoon 1 van de standaard kleuren die een fjord kan hebben? Heb het nl nog nooit gezien..
Is fimke een albino-fjord? (of zeg ik nou iets heel doms??) Of is dit gewoon 1 van de standaard kleuren die een fjord kan hebben? Heb het nl nog nooit gezien..
Albino's heb je niet onder de paarden, maar word wel veel gezegt. Fimke is een perlino een dubbel verdunning van de verdunde kleur ullsblakke. Fimke is tot nu toe de enige fjord in deze kleur in Nederland.
Mag ik me hier ook melden? Supermooie fjorden komen er voorbij! Ik verzorg Zenith nu sinds gister, we beginnen eerst met longeren, want een tijd geleden is hij wel ingereden, maar er is ruim een jaar niks meer mee gedaan, we beginnen dus een beetje opnieuw. Ik heb er gister even alleen opgezeten, en dat ging prima! Nog wel een beetje spannend, maar dat komt nog wel goed
En in zijn coole aliënpak
Jorinda
Geplaatst: 07-05-13 18:40
Die (of zo'n) pyjama heeft Cas ook! Alleen is die van hem lang zo groen niet meer, hahaha.
Alweer een foto van bijna 2 jaar geleden.... Maar geeft een beeld.
haha Jorinda die is inderdaad niet meer zo groen! Even een klein vraagje tussen door als dat mag ? Wat voor maat hoofdstel hebben jullie voor jullie fjordjes? Mijn moeder is in Juli jarig en zit er aan te denken om een hoofdstel voor Hakon voor der te kopen.. Maar vraag me lichtjes af of ik genoeg heb aan een cob of toch een full moet nemen?