OHHHH wat een schatje is Cem zeg Lief! Alle Fjorden eigenlijk, haha! Maar ga niet overal op reageren, dan ben ik morgen nog bezig
spatieXbalk
Geplaatst: 09-08-12 19:30
San_ner schreef:
Hé, een Frits.. heeft die toevallig op de manege in Kollum gestaan?
Ja! Hij heeft daar een tijd gestaan nadat ik niet meer voor hem kon zorgen, maar ik miste hem zo ontiegelijk veel dat ik er alles aan heb gedaan om hem terug te krijgen, en dat lukte
Ik heb inderdaad een bijzondere Zijn papa is zelfs geen hengst meer, haha. Heeft ook niet heel veel nakomelingen. Enige 'bekende' is zijn opa van moeders kant, Tunfeld.
Ik kom hier ook eens rond kijken. Vroeger heb ik een hele tijd op een fjorden manege gereden en sinds ongeveer 1,5 jaar heb ik mijn eerste 100% zuivere fjord. ( ik heb al een fjorden kruising en een shet) Hij is momenteel 2 jaar en 3 maanden en hij doet het super. Het is een Zortin x Arin
Molly is mijn eerste fjord geweest heb haar in 2009 helaas moeten verkopen wegens verhuizen maar achter af had ik haar kunnen houden maar was toen al telaat maar ze staat nu op een hele kleine manege en wordt voor de kinderles gebruikt. maar ze heeft het daar goed naar haar zin. ik heb haar 2,5 jaar gehad en er ook nooit geen spijt van gehad. haar afstamming is onbekend.
en dit is nu mijn nieuwe fjord Freek heb hem sinds 6 juni 2012 gekocht. ben nu met hem bezig om hem onder het zadel te beleren, en moet er ook bij zeggen dat hij een echt lieffie is. zijn afstamming is; vader; Karant moeder; Rika
Laatst bijgewerkt door Mri op 20-08-12 21:07, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:excuses voor het bewerken, ik lette niet op
Dientje_Yara
Geplaatst: 11-08-12 20:59
Vandaag wat foto's gehad van mijn allerknapste YaraNelja had een oproepje geplaatst of iemand nog fotos had gemaakt van ons en heb al aardig wat fotos binnengehad, helemaal blij mee
Er komen leuke voorbij zeg
Laatst bijgewerkt door Mri op 20-08-12 21:07, in het totaal 3 keer bewerkt Reden:excuses voor het bewerken, ik lette niet op