Sinds halverwege april onder het zadel, (dus nu een maand of 2) 5e keer dat ik erop zat kon ik al met m het bos in. Verkeersmak, kijkt niet op of om van tractors, blaffende honden die achter hem aanrennen, wielrenners etc. Is prima alleen buiten te rijden, maar ook in groep.
Vader: Reitze Moeder: Unique Leeftijd: 4 jaar Geslacht: merrie schofthoogte: ongeveer 1.45
Qua karakter is ze erg lief tegen alles en iedereen! Maar ze is wel een echte fjord en ook wel eens eigenwijs en ondeugend Rijden gaat steeds beter, ben nog bezig met de basis Met buitenrijden is ze wisselend, meestal erg braaf maar soms iets te enthousiast Totaal niet bang of schrikachtig, wel erg nieuwsgierig.
Naam:Milly Leeftijd:6 jaar Geslacht:Merrie Schofthoogte:1.45 Afstammingen: Onbekend
Milly kan inmiddels netjes dressuur lopen en ook redelijk springen. We hebben (nog) geen wedstrijden gereden omdat dat niet helemaal mijn ding is. Ze is goed verkeersmak. Geen gebreken.
Equisync
Geplaatst: 07-07-09 13:39
Karin : Rond de 1100, vanwege haar leeftijd. Maar ze is wel mooi hoog. Bangi : Rond de 1200/1300 Beauty : 1300/1400 Milly : 1300
Allemaal mooie Fjordjes!
Seasons
Geplaatst: 16-07-09 09:09
Nu Norman.. Naam: Norman Leeftijd: 16 Geslacht: Ruin Schofthoogte: 1.47 Afstamming: Arin x Zidar Extra: Is vroeger gebruik als manegepony. Loopt nu M1 officieel. Kent alle oefeningen van de M2 en een paar van de Z1. Heeft B offcieel gesprongen. Heeft een peesblessure gehad. Springen zit er niet meer in. Af en toe een rengalopje is niet erg.
Nette
Geplaatst: 13-08-09 13:57
Ik denk iets van 1500, gezien de leeftijd en de peesblessure. Maar hij heeft echt een sprekend koppie en kan heerlijk lopen!
Keandra
Geplaatst: 18-08-09 18:44
hey, puur uit interresse zou ik graag weten wat we van githa zouden kunnen krijgen.
Githa is: 4 jaar jong v Mogly, vm Lora ingeschreven in Belgisch stamboek als veulen A premie behaald (later meer want is ingeschreven voor keuring in Grimbergen op 5 september) springt graag (heeft al 1x 90cm onder de man gesprongen (staat nu al een paar maandes met de voetjes allemaal op de grond, geen springen want staat op de weide)) kan al wat dressuur (zie foto, was eerste keer echte dressuurtraining, staat onderrtussen weer al wat verder) braaf aan de hand, op de trailer (staat er voor jou op), kan een kindje van 3 zo op met begeleiding, allemaal goed geen exzeem
Naam: Eros Stamboeknaam: Eros Vader: Topas Moeder: Polly (Halsnaes) Geslacht: Ruin Leeftijd: 1,5 jaar Schofthoogte: 1.39m
Is erg verkeersmak; motoren, tractoren, vrachtwagens, brommers, blaffende honden etc. Lief met kinderen, braaf met andere paarden en loopt netjes mee naast de fiets. Geen exzeem en loopt netjes de trailer in en uit.
Lady_Kelly
Geplaatst: 05-11-09 11:32
Ik heb eigenlijk totaal geen idee van de prijzen, maar ik zal eens een gooi doen Bangi: 1700 Githa: 1600 Norman: 1500
Ik ben van plan om deze Fjord te gaan kopen, en ik zou graag willen weten wat jullie ervoor zouden geven.
Merrie Stokmaat: 1.40 (schat ik) Leeftijd: 8 jaar Afstammeling: Onbekend
Ze is goed beleerd, en bomproof. Ik heb al een aantal keren op haar gereden en ze is echt super braaf. Ze kan ook best leuk springen. Ze heeft deze zomer last gehad van exzeem. Ze komt van een manege.
nientje78
Geplaatst: 05-11-09 16:01
Lady_Kelly; let je er wel op dat ze elke zomer last heeft van haar eczeem