Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En hoe gaat grondwerken met Jules? Ik heb inmiddels al sinds januari geen les gehad, dus ik baal.
en leuk dat er steeds meer mensen bij komen met fjordies 

echt hele brave paarden, zou nooit meer anders willen.

Elza moet voor echt grote rondjes wel een beetje conditie opbouwen, maar Pamba mag dat toch nog niet dus ze kunnen lekker samen opbouwen!
of ze duwt mij aan de kant..
het wordt inderdaad wel warm dus dan is het alleen maar prettig voor ze.
Haha charmante hals! Hebben die van jou zoveel last van het warme weer? Winnie zweet echt niet snel, Oeps wel, maar dat telt niet want die is conditieloos.

Haha met twee handpaarden lijkt mij ook wel lastig.
Eerder een haflinger gehad maar die is een paar maand geleden helaas overleden aan een koliekaanval
.
ik knip het witte altijd ongeveer een cm lager dan het zwarte. Begin gewoon te knippen tot ik geen wit meer zie
heb er eigenlijk nooit bewust over nagedacht.
volgens mij staan er ook best wel wat filmpjes op YouTube.. Misschien kun je daar eens op zoeken?
wat voor hoofdstel is dat?

Wel fijn dat het vandaag al weer vlotter ging, dat geeft terug vertrouwen he

Gaaf dat ze model was op equiday zeg, weer met dat knappe hoofdstel 
! Gefeliciteerd met Pamba, wat een fijn nieuws ook dat ze weer lichtjes aan de slag kan, inderdaad goed nieuws show hier vandaag
!
Dat luie is trouwens een heel herkenbaar ding, is 't ook een introvertje?

). Pieter heeft ze mee naar huis genomen en nu hebben wij ze geadopteerd. We hebben dr Minnie gedoopt en zoeken zo snel mogelijk een vriendje voor haar (Pieter gaat morgen al eens aan de geitenboer vragen of we nog een hummeltje mogen adopteren)...