Daantje_1996; heerlijk om een boswandeling te maken en ook nog leuke foto's alleen als ik naar een bos wil lopen moet ik minimaal 1 uur lopen pfff hahah astridelise; leuk dat je daar ook nog andere fjorden hebt staan! leuke foto ook trouwens
Ik ben met Cas op vakantie bij zijn tweede huis in Beilen haha! Prachtige omgeving en een meertje waar we al twee keer illegaal in hebben gezwommen
MJR_Tjelle
Geplaatst: 30-04-13 22:10
Wat leuk, die foto's in het water!
Vandaag koninginnedag gevierd op de camping met de paardjes, helemaal verkleed natuurlijk!
En zelf met m'n hink pootje (stom ongelukje met een vloervlonder..) ook nog even opgestapt buik ben k mee bezig..
Vorige week een nieuw vriendinnetje op proef erbij gekregen! Zo leuk toen ze kennis maakten in de wei, zonsondergang en heeeeeeeul lief neuzen Links is Tjelle (met m'n nwe hoofdstel) en rechts ons nieuwe vriendinnetje, Sasha
Wat een gave lange manen! Maar heb ze zelf liever kort.. Mja ieder zn eigen ding! Maar zijn het nou de blokjes van je beugels die roze zijn? Of de gehele beugel?
Nies_
Geplaatst: 02-05-13 22:28
Inderdaad ieder zo zn smaak! Wat een leuke reacties Het zijn inderdaad de blokjes, ik heb ze ook in het blauw, groen en zwart
Dorine92
Geplaatst: 02-05-13 23:20
Vera en ik kwamen laatst nog een dressuurfjord tegen