maar goed dat is minder lastig als zo'n enorme bezem....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
larixfire schreef:Vippie erg lief maar laar zijn manen moeten om de 4 weken geknipt worden. Ga jij het dan bijhouden hahahahaha. Ik blijf gewoon stuntelen. Die van mij staat trouwens op de Essendijk in Rhoon. misschien bekend. Waar werk jij dan???
Vippie schreef:larixfire schreef:Vippie erg lief maar laar zijn manen moeten om de 4 weken geknipt worden. Ga jij het dan bijhouden hahahahaha. Ik blijf gewoon stuntelen. Die van mij staat trouwens op de Essendijk in Rhoon. misschien bekend. Waar werk jij dan???
Mij best hoorMag Cadiz niet knippen van manlief dus.....
Ik werk achter de Shell op de groene kruisweg in dat industriegebiedje. Is dat n de buurt? Ben verder niet bekend in Rhoon, weet alleen mn werk en de plantenhal te vinden hahahahaa
xSiep schreef:Thanx kelly!
Ik heb eindelijk mijn site afprojectje voor CKV, maar ook wel leuk om gewoon bij te houden
http://fjordvita.webs.com Zouden jullie hem ff kunnen testen?En dan vooral of de foto's op de fotopagina het doen, dat je niet alleen rode kruisjes ziet?
Alvast bedankt!
@Tass: Ik ga even je topic bekijken!
Troelaatje schreef:hmm klinkt best wel logisch....![]()
vond het zo raar dat sinds ik met die strenge vorst er een deken bij onder heb gepropt ze aan het verharen is geslagen.. niet aan de lengte van dagen gedacht..
Vippie schreef:larixfire schreef:Vippie erg lief maar laar zijn manen moeten om de 4 weken geknipt worden. Ga jij het dan bijhouden hahahahaha. Ik blijf gewoon stuntelen. Die van mij staat trouwens op de Essendijk in Rhoon. misschien bekend. Waar werk jij dan???
Mij best hoorMag Cadiz niet knippen van manlief dus.....
Ik werk achter de Shell op de groene kruisweg in dat industriegebiedje. Is dat n de buurt? Ben verder niet bekend in Rhoon, weet alleen mn werk en de plantenhal te vinden hahahahaa
larixfire schreef:Stil hier zeg !!!
larixfire schreef:HAHAHAHA