De mannen zijn echt super happy mijn hun nieuwe wei .
Mijn 2 grote liefdes gister op hun nieuwe stuk . Fiorano met zijn grote vriend Aiden
Anoniem
Geplaatst: 10-11-11 10:45
hahahaha over een paar jaar geloof ik wel. heb begrepen dat de boer dan stopt met de koeien en er dan stallen bijkomen. maar wij zijn de 'naturals' op stal.. dus hele jaar zowat enkel buiten. de anderen staan op kleinere stukken wei en snachts op stal. die hoeven niet 's avonds in het donker met een golfkarretje 15 hectare af te rijden op zoek naar hun poownies
ik rijd/verzorg sinds een paar maandjes een hele knappe fjord, en sinds dien heb ik geloof ik het fjordenvirus ook te pkken gekregen ik kijk hier wel eens vaker wat een knappe fjordjes er toch rondlopen hier, en nu ga ik Tim toch zelf maar even showen
Tim zijn knappe koppie
en rijden ik weet het hier zijn mijn beugels eigenlijk iets aan de korte kant, heb ze al een stuk langer nu
thanx! hij heeft inderdaad een apart kleurtje, maar hij is vrijdag geschoren en nu is ie echt een bleekscheet zal vanmiddag eens wat foto's maken ervan
2.5 week geleden was het nog een wollebaaltje. Maar toen kon hij wel heel goed met mijn Zortje overweg. Doe Ellen maar de groeten van Claudia en Zortje.
claudia, jep hij is helemaal kaal hihi. ik zal ellen de groetjes doen! ik zag hier ook foto's voorbij komen van zortin geloof ik, mijn complimenten joh wat een mooie combinatie zijn jullie!
suze, aha dat is toch net zoiets als bokt maar dan voor fjorden?
en handiger met foto plaatsen, je hoeft ze niet in link haha
Fietspomp
Geplaatst: 10-11-11 17:22
Kennen jullie [***] al?
Ik heb haar ongeveer 5 jaar verzorgd. Ze kwam als 3.5 jarige kleuter bij ons en ik heb haar dan ook doorgereden etc. Ze was vanaf dag een mijn maatje, en ik mis haar nog elke dag. Op deze foto zag ik haar voor het eerst na een jaar haar niet gezien te hebben.. Ik ben inmiddels alweer 3.5 jaar gestopt.
Deze foto is genomen in de week voor ik stopte.
Voor mij is ze de mooiste Fjord die er is, en ik mis haar elke dag.
Ik hoop haar weer eens op te kunnen zoeken en foto's te kunnen maken.