Aart longeren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aartlover

Re: Aart longeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 14:20

ik ken heel veel mensen met 2 jarige die net zo oud zijn. En op Aart was ik meteen verliefd Lachen kreeg na dat ik hem had gezien nog wat fjordjes te zien enzo.. maar waren geen een zo leuk als Aart Lachen
@ BW en Damber: Dat was mijn pony Fleur. Die is veel minder voorzichtig. maar met rijden juist weer heel erg. naja voor haar dan Tong uitsteken

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 16:16

Inmiddels zit je wel aan de 7 pagina's. Dat lukt niet iedereen Haha!
Ontopic: heb het gevoel dat je hier veel tips hebt gehad, maar misschien is het wel een goed idee om eens wat hulp te vragen die aan huis kan komen. Wie weet wil iemand het wel combineren met een vakantie???

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 16:18

Ja Lachen zomers komen er vaak mensen die een handje helpen. zo heb ik ook het longeren geleerd. En natuurlijk op de manege ook.

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 18:05

Yes ben trots op mijn manneke Lachen Heb vandaag ffe geprobeerd wat Bella zei enzo. Ging heel goed. Als hij naar mij toe draaide sprong ik gelijk opzij en zei toe maar en ffe klats met de zweep. naar paar keer liep hij een half rondje om mij heen. Snel beloond en ffe kriebeltje gegeven. Daarna nog een keer geprobeerd en ging ook goed Lachen hij heeft wat lekkers gekregen en heb hem snel weer in de wei gegooit Lachen waar hij enorm ging opscheppen Clown

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:58

Citaat:
Precies!!!!! Vandaar mijn opmerking; "een paard rondslingeren kan iedereen". Helaas noemen veel mensen dat dan longeren Knipoog

Je weet toch niet hoe zij longeert. Het zal waarschijnlijk aan dat paard liggen, dat immers nog jong is en nog moet leren. En als het bij andere paarden wel lukt, dan is het gewoon een kwestie van begrijpen en zal ze gewoon nog even moeten trainen, En dat wil niet zeggen dat ze aan het rond slingeren is, maar dan is zowel zij als het paard aan het oefenen met longeren, dus dan kan ze dat best longeren noemen.