oehhh SUPER gaaf Lijkt mij ook supergaaf! Ik kan alleen 7juli niet ivm wedstrijd! Ik heb met Co 1 oefencross gereden, hij heeft flinke conditie, en we hebben 1.10 gesprongen dus moet wel goed komen
30 Juni Amber_ xandra88 TolineS abbycootje
7 Juli Amber_ Jowien xandra88 TolineS
14 Juli Amber_ Jowien xandra88 TolineS abbycootje
Mocht er iemand uit de buurt zijn die zonder vervoer zit (velp/arnhem richting lunteren) is er bij ons nog wel een plekje vrij in de trailer we huren altijd een 2paards
josewoos
Geplaatst: 06-04-12 09:19
Amber_ schreef:
josewoos schreef:
Ik sla maar een jaartje over
NEEEEEEE .... why
Zaterdagen zijn sowieso voor mij al heel lastig omdat ik meestal moet werken, bij voorgaande data's kon ik heel misschien nog vrij vragen of ruilen, maar deze nieuwe data's zijn al meerdere collega's met vakantie dus kan ik ook niks meer regelen.
XxDiandraxX
Geplaatst: 06-04-12 09:20
Citaat:
30 Juni Amber_ xandra88 TolineS abbycootje XxDiandraxX
7 Juli Amber_ Jowien xandra88 TolineS XxdiandraxX
14 Juli Amber_ Jowien xandra88 TolineS abbycootje XxDiandraxX
voor mij ook allemaal geen probleem..
joyce_fury
Geplaatst: 06-04-12 10:02
30 Juni Amber_ xandra88 TolineS abbycootje XxDiandraxX joyce_fury
7 Juli Amber_ Jowien xandra88 TolineS XxdiandraxX
14 Juli Amber_ Jowien xandra88 TolineS abbycootje XxDiandraxX joyce_fury
7 juli kan ik niet omdat, dan de fjordsport kampioenschappen zijn in Hoenderloo.
Prik maar een datum Volgens mij kan ik alleen de 14e (weet nog niet precies wanneer ik terug kom van vakantie) dus dan kijk ik wel als de datum er is of ik mee kan
Ik ga nog even vragen aan ons bijrijdstertje. Dan mag Orlinde twee lessen achter elkaar. Bij de puppy's met ons bijrijdstertje (13, geen crosservaring, wel springen tot 70cm), en daarna met mij? Moet wel kunnen toch.. ik kan altijd rustig aan doen of een paar dingen overslaan als ze moe wordt. Ik moet t nog wel even vragen, misschien is ze dan al op vakantie...
Daantje_1996
Geplaatst: 06-04-12 21:28
Ik kan dit jaar waarschijnlijk mét pony komen! heb m'n vader zover gekregen dat hij me af en toe wel ergens heen wil rijden (dat overtuigen ging trouwens veel makkelijker dan verwacht ) dus even kijken of hij 14 juli kan rijden
Laatst bijgewerkt door Daantje_1996 op 19-02-24 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt