Ahhh knappe Yoor!!! Ze heeft idd eeen super mooie pluk!! En die foto zonder deken echte een mooi zwaar type..
Dankje joortje! Ruub is altijd hengst gebleven hij was idd mooi, ik was ook meteen verkocht toen ik hem voor het eerst zag!! Tja en en helaas liefde maakt blind he.. En ook thanks voor Bryan das toch Ook zo'n schatje
Maks vind het geloof ik inderdaad allemaal wel geschikt zo haha. Vind hem zo gaaf koppie hebben, mooi donker en dan van die mooie donkere oog randen.
Macs
Geplaatst: 14-03-12 15:30
Die randen worden steeds donkerder hihi. En ja hij vond het zeker allemaal geschikt! Kon lekker naast hem zitten en kroelen de lieverd!! Pas toen ik met t halster aan kwam stond hij op. Bedankt voor de reacties
Amber_
Geplaatst: 14-03-12 15:54
Ruub ! Hij was echt zo gaaf !
Maks heeft echt gave benen !
Macs
Geplaatst: 14-03-12 15:55
Gave benen?? haha, die had ik nog niet gehoord! Misschien van de buitenkant
Jodi93
Geplaatst: 14-03-12 16:02
Ruub blijft een knapperd!
Laatst bijgewerkt door jSophiaF op 16-03-12 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:link verwijderd
Amber_
Geplaatst: 14-03-12 16:09
Macs schreef:
Haha dat bedoel ik... Heerlijk die donkere benen
Macs
Geplaatst: 14-03-12 16:21
Amber_ schreef:
Macs schreef:
Haha dat bedoel ik... Heerlijk die donkere benen
Ja vind het ook mooi!
Anoniem
Geplaatst: 14-03-12 16:24
Jyt, knappe Bryan, hij heeft echt een lief koppie! En knappe Rubie..
Jodi, Harry is ook een knapperd, ben ook blij voor je dat je een nieuw maatje hebt kunnen vinden.
Marit, Yorinde blijft een knapperd! Ben nog steeds jaloers op die voorpluk.
Tatjana en mijn vriend op hun eerste buitenrit samen ik weet het, ik moet haar manen knippen.. ze zijn hiervoor lang geweest dus ze willen nog niet zo goed rechtop staan..
Ja ik ben er ook wel erg blij mee, eerst een paar keer in de bak geoefend en dat vond m'n vriend nog wat raar (waarom zou je alleen maar rondjes rijden? wat is er nou weer leuk aan een gebroken lijn?) maar na de eerste keer buiten heeft hij de smaak echt te pakken, net als ik meer een buiten-rond-zwerver dan een bakruiter dus Gelukkig heb ik er zo eentje die zich aanpast aan de ruiter, als mijn vriend er op zit is ze poeslief en als ik er op zit komen de Fjordenstreken wel eens om de hoek kijken
Mooie foto's lovebengel! En Maks heeft echt iets aparts, lijkt alsof hij amper meelsnuit heeft? Gaaf!